Big Hit 2003 update
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik denk dat in die achterbrug geen 26" past.Swannie wrote:waarom eigenlijk 24"wieltjes? passen daar geen 26" onder, of bewuste keuze?
Ik zou er van voor toch een 26" insteken want een 24" in mottig terrein is onbestuurbaar.
Als hij af is zullen we is zien of da spel méér kan dan mijne Harde teel frieraaider RM.........
Dat gaan we dus uitzoeken. Dit is een voorlopige setup, later worden vork en wielen toch vervangen, dus er is nog alle kans toe, maar ge weet, ik wil dingen zelf uitvogelen ipv te geloven wat een ander zegt heIk zou er van voor toch een 26" insteken want een 24" in mottig terrein is onbestuurbaar.
Als hij af is zullen we is zien of da spel méér kan dan mijne Harde teel frieraaider RM.........
Aan da spel zalt ni liggen denk ik. Ik geef toe dat mn harde kont viper me ook veel plezier bezorgt en dattie niet veel moest toegeven op de kona.. Dus we gaan zien he..
Ik maak me niet te veel illusies; Arno volgen is nog niet voor direct. Hoeveel ik kan kan me dus niet direct enorm veel bommen, hoeveel fun ik heb, daar draait het om!
Wegens al twee maal de verkeerde naaf geleverd nog steeds niet afgebouwd. Einde is nu toch al in zicht, zadelpen ligt binnen bereik en dan nog dat naafje...
slechte pics, vanwege de regen, maar geeft een idee.

Vraag me trouwens af waarom de achterkant voor 24" is.
Wat er nu op ligt scheelt in diameter 5mm met het voorwiel...
slechte pics, vanwege de regen, maar geeft een idee.

Vraag me trouwens af waarom de achterkant voor 24" is.
Wat er nu op ligt scheelt in diameter 5mm met het voorwiel...
Gisteren na een eerste test op de filthy trails besloten mn bighit voorlopig meer freeride en minder DH af te monteren. Aanpassingen doorgevoerd en deze morgen direct een endurotochtje gedaan naar oa Kester.
Het resultaat was verbluffend, vooral de achterband gaf een immens veel beter gevoel. Conclusie is dat je een bighit met een kortere veerweg, smalle banden en een SC in 20 minuutjes omtovert van een DH bak naar een trailbike.
Z'n kleine broer op de foto's (grote broer op de trails) is Arnold's Heckler in Kester.

Het resultaat was verbluffend, vooral de achterband gaf een immens veel beter gevoel. Conclusie is dat je een bighit met een kortere veerweg, smalle banden en een SC in 20 minuutjes omtovert van een DH bak naar een trailbike.
Z'n kleine broer op de foto's (grote broer op de trails) is Arnold's Heckler in Kester.

- zoldersebikeric
- Mountainbiker
Post by zoldersebikeric »
Dat is het he, een prachtige machine. Veel plezier ermee en kijk eigenlijk wel uit naar de eerste aktie shots.