25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Treksken wrote:
veeteeteetje wrote:Ochgottekes toch,der waren blijkbaar weer veel "salonbikers" die hier op het forum klagen over een beetje modder.Moa gasten toch,weten jullie eigenlijk wel wat jullie schrijven???
Sommigen zouden beter in hun bedde blijven liggen als ze hun schoentjes of hun bike niet willen vuil maken.

Ik vond het niet eens modderachtig.Het was overal berijdbaar,de ene strook al wat beter dan de andere ,but so what.
Nee,jullie gemiddelde zou niet hoog genoeg liggen om te kunnen stoefen.
Dit zijn volgens mij de mooiste tt's als de lastigheidsgraad wat hoger ligt.

Je zou beter eens nadenken wat een organisatie allemaal moet verzetten om jullie "verwende nestjes" te laten amuseren.Maar nee,het is ook nooit goed!!!

En het zal er voorlopig niet op verbeteren,zulle wat moddertoestanden betreft.Volgende week is het zeker weer van dat.

Dus stopt ne keer met al dat geklaag en gezaag daarover.
Blijf thuis in het vervolg!!!
Op een Forum zet iedereen zijn eigen mening mijn gedacht :P
Voila,dat heb ik ook gedaan!!!
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Het zat er aan te komen gisterenavond. Uit eten met vrienden en als dessert een assertieve alcool (rode porto, Campari-orange, een karafke wijn, Irish Coffee, … heel lekker) intoxicatie.
Ik ben daar met enige trots sinds een kleine twintig jaar niet meer zo vertrouwd mee. En, net als vroeger, is deze opnieuw geen makkie.
“Houston, we have a problem. Elvis is coming out off his own building" hoor ik mijn vrouw (3de jaar Engels, stedelijke leergangen, Izegem) ergens vanuit het heelal, zeggen.
‘t Eén en ‘t ander beschrijven zou ongepast zijn gezien de jeugdige leeftijd van mijn kinderen en andere computergebruikers.
De ontwaarding van ons onroerend goed idem dito.
Dienaangaande en met in gedachten de (very) Fast als locomotief, toch maar niet met de bende gestart. Een uur langer slapen en rond 9 uur aangezet met een man of drie.
Mijn companen – mijne maat en zijn neef – probeerden beurtelings kop te doen. Eigenaardig dacht ik bij mezelf, zo’n enthousiasme. Tot ik bij een draaiende noordwester mijn eigen adem rook.
Hopelijk zijn straks ten huize mijn vrouw en meubilair nog aanwezig. Dit ter zijde.
Aan’t grote dierenbos waren mijn hazen eraan voor de moeite. Fluks ploeterde ik ze voorbij. 'En passant', heftig ademend natuurlijk.
Daarna 15 minuten staan wachten aan de bevoorrading, niemand, dus opnieuw alleen vertrokken. Bij de aankomst zaten ze gelukkig gezond en wel – een beetje bleekjes – een Leffe te drinken. Ik zag het in hun angstige oogjes: met een forumbiker meerijden is geen kinderspel.
Volgende week: Pisang, champagne en jenever met levende visjes.
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Ook zoals Tram4 (maar niet samen) met de bike van gekomen naar St Baafs. Op de heen weg ging alls nog heel gezwind maar de terugreis was wa anders 25km pal wind op kop. En dit na een mooi TT met veel afwisseling van road en offroad, een tijdje in het wiel kunnen zitten van Nico Eeckhout die aan het trainen was voor volgende zondag in Oostende denk ik, dan wijselijk besloten om terug eigen tempo te rijden. Overal kon gereden worden en dat is het belangrijkste, soms wa opgehouden door anderen maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Stats: 100,2km 4u51min en avs 20,7km/u
Greetz 2f2f
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Juist thuis en eerst en vooral dank aan alle vriendelijke bikers die een goeiemorgen,goeie voormiddag, goeie middag toeriepen aan de controle dat was toch wel zeer aangenaam.Natuurlijk een groot verschil met alle zwartrijders :evil: :evil: wat die allemaal van uitleg geven is toch mooi om te horen ongeloofelijk.Er wordt op niet veel tochten controle gedaan maar voor mij mogen ze het overal doen.k'heb er van verschoten dat er zoveel waren [-X [-X [-X [-X [-X
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Treksken wrote:Ook ik heb geen 2 bevooraadingen gezien en geen red bull door het keelgat gegoten aangeboden door babe s :evil: Aan wie dit de MAX vindt zou ik zeggen doe eens de verplaatsing naar Regio VL Brabant,Langdorp of Tervuren ENZ... Das andere KAK ze [-o< [-o<
Ga jij mountainbiken om babe s te zien die je nog wat moeten aanbieden ook???????????????????Normaal is het omgekeerd toch of ben ik mis :^o :^o :^o Kwestie van die KAK iedere streek heeft zijn eigenheid en zo kun je blijven doorgaan :drunk: :drunk:
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

We waren met acht 2 many bikers afgezakt naar het verre West-Vlaanderen. Toch nog even moeten zoeken naar de startplaats want de Cartonstraat bleek Tom-Tom niet te kennen.

We hadden ons niet aan zo'n zwaar parcours verwacht. Maar na 3 km wisten we al hoe laat het was. Dat stukje links en rechts van die gewestweg was al kenmerkend voor de rest van de tocht. Alsof het nog niet slipperig genoeg was reed onzen Diete via de trapkes die talud af. Heb het er niet veel zien doen (niemand) en zat eigenlijk niet in het parcours van de 50, maar ja. Het is zijn specialiteit...

Wij vonden het unaniem zwaar maar zeer goed: Wortegem bos, het bos rond Nokeren berg, maar ook de singletrack op die oude spoorwegbedding was verrassend. Wij hadden ons zeker niet aan zoveel hoogtemeters verwacht. We noteerden er 396 met Garmin Edge.

Chapeau aan de parcoursbouwers om nog zoveel off road te vinden tussen de E17, industrieparken, villawijken ed.

Toen ik thuisgekomen de trap op ging, voelde ik het in de bovenbenen. Zo moet het zijn!

Tot de volgende keer!
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Aan de voltallige organsiatie : =D> =D> =D> =D> =D>

Het was genieten van het begin tot het einde..maar wat was ik blij toen ik de aankomst zag glunderen naar mij...
Het prachtige, maar zware parcours zat prima ineen, heel weinig drukke banen, goeie bepijling, mooie bevoorrading, goeie afspuitstand, lekkere warme! douche, gezellige zaal met vele forumvrienden, hotdogs,... kortom : een supervoormiddag!

Voor mij een top wintertocht!!!!!!!!!!!

Bedankt Filiberke en co!
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Ook ik was 's morgens vroeg uit de veren om samen met de forumbende te starten. De start was "traag" en ik kon mijn wagonnetje aankoppelen tot na de passage van brug tot brug en terug een eerste keer doorgevlamd werd: ik eraf met een 50m achterstand een 7 tal km achtervolgd en net toen ik er terug bijkwam vlogen de fast en de cowboy door de lucht en had ik voor niets gejaagd want iedereen stond stil. Later zou op dezelfde plaats nog iemand zijn schouder uit de kom halen. Ik vertrok terug en sneed het bos aan, toch wel schitterend =D> , echt bike-plezier!!, tot gekraak mijn deel werd. Derailleur in het achterwiel, wat mij enkele km voettocht tot aan de bevoorading opleverde, waar ik door de pechdienst samen met furious en nog iemand werd 'gerepattrieerd'. Dank aan de pechdienst om mij en mijn fiets terug te brengen en bij de volgende passage ook mijn helm af te leveren.

Bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar, hopelijk voor de volle 50km
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Hoi hoi,

van mij persoonlijk en tevens ook van al mijn mede- bikers PROFICIAT =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Het was voor mij de vierde editie en kmoet zeggen, het is en blijft één van mijn favorieten. Als morre liefhebber moet ik dan ook geen verdere uitleg geven nietwaar. #-o

Tevens wil ik de organisatie danken voor de snelle hulpverlening onderweg. Eén van mijn collega- bikers was nogal spectaculair ten val gegaan ( dubble salto) en zijn arm was uit de kom. Zachtweg heb ik hem er terug ingeduwd, maar de pijn was daarmee niet weg. Zo is onzen Jempie opgehaald door de pechdienst. Dank daarvoor. ........ =D> :-D
Ondertussen is Jempie terug uit de kliniek en mag hij om te beginnen al een week op zijn lege krent in de zetel zitten. :roll:

Bij deze nog dit dankwoordje en zeker tot volgend jaar.

De Tegenterters
Aarsele

METALBIKER :bounce: :bounce: :bounce:
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Dit was opnieuw een TT van mountainbikers voor mountainbikers, hij was af tot in de puntjes, =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Doe zo verder sint-baafs-vijve dit zijn tochten waar het van begin tot eind genieten is.

Greetings the voltman
Post Reply