11/11/2007 Eksaarde-Lokeren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulchman
Mountainbiker

Fotos rit Eksaarde

Post by Bulchman »

Zij die rit reden. Je zal het gemerkt hebben dat er meer dan 1 fotograaf aanwezig was. wij verzamelen de fotos allemaal we maken een selectie en die plaatsen we op de site.
Tevens heb ik eeen drukke agenda dus de fotos kan ik volgende week maar online plaatsen
Dank U

Trouwens, aan alle bikers! (1100man)en jonge bikers(52) alsook de sponsors,het initiatie-team waasland mountainbike-school Bedanken wij voor jullie sportieve opkomst in grijze weersomstandigheden. =D>
www.mtb-eksaarde.tk

Dank U [-o<
mcoen
Mountainbiker

Re: Fotos rit Eksaarde

Post by mcoen »

Bulchman wrote:Zij die rit reden. Je zal het gemerkt hebben dat er meer dan 1 fotograaf aanwezig was. wij verzamelen de fotos allemaal we maken een selectie en die plaatsen we op de site.
Tevens heb ik eeen drukke agenda dus de fotos kan ik volgende week maar online plaatsen
Dank U

Trouwens, aan alle bikers! (1100man)en jonge bikers(52) alsook de sponsors,het initiatie-team waasland mountainbike-school Bedanken wij voor jullie sportieve opkomst in grijze weersomstandigheden. =D>
www.mtb-eksaarde.tk

Dank U [-o<
Heb jullie fotograaf gezien onderweg. Net toen ik het paadje indraaide waar hij stond stak hij zijn toestel weg :( Hopelijk heb ik volgend jaar meer geluk.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Bulchman wrote: Trouwens, aan alle bikers! (1100man)en jonge bikers(52) alsook de sponsors,het initiatie-team waasland mountainbike-school Bedanken wij voor jullie sportieve opkomst in grijze weersomstandigheden. =D>
www.mtb-eksaarde.tk

Dank U [-o<
Dzu ik heb wat gemist,volgend jaar beter zeker :roll:
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

den mountenbiker wrote:
Bulchman wrote: Trouwens, aan alle bikers! (1100man)en jonge bikers(52) alsook de sponsors,het initiatie-team waasland mountainbike-school Bedanken wij voor jullie sportieve opkomst in grijze weersomstandigheden. =D>
www.mtb-eksaarde.tk

Dank U [-o<
Dzu ik heb wat gemist,volgend jaar beter zeker :roll:
Volledig met u eens :(
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Heeft er toevallig daar niemand een paar Northwave Celsius M45 gevonden.

http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

Simber wrote:Heeft er toevallig daar niemand een paar Northwave Celsius M45 gevonden.

http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Dat komt ervan, te lang op de après gezeten he :lol: :lol: :lol:
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

'k had nu eens warme bottekes. Vandaag eens op die plaats gaan zien. Ah ja want m'n euro viel pas vandaag. Ik dacht dat moeder de vrouw deze mooi gepoetst had nietwaar dus.
1 Troost m'n groene Northwave sokskes lagen daar eenzaam in de goot onder het slijk. Die zaten dus in die bottekes. Die "eerlijke" vinder vond ze dus niet mooi. Ik heb ze meegenomen en eens goed gewassen. Nu liggen ze lieftallig onder de stoof te drogen. Dit zijn de enigen die de "eerlijke" vinder kunnen omschrijven. Maar ja het leven van een sok is stil. En na een week niet fris.

@ Joybiker Mag ik m'n lege schoendoos van m'n bottekes onder je zelf gekweekte Notelaar begraven. Dit zou me een plezier doen om hiervan sereen afscheid te nemen.
Bulchman
Mountainbiker

Eksaarde fotos online

Post by Bulchman »

Bikers die aanwezig waren te Eksaarde (rond van het Waasland) kunnen misschien zich ergens op site terug vinden tussen de 75 tal fotos
Dank aan alle bikers
www.mtb-eksaarde.tk
doorklikken
Duffman
Mountainbiker

Post by Duffman »

Prachtige foto's, prachtig parcours (zag er hier en daar precies wel een beetje vettig uit 8) ) =D> =D> =D>

Helaas, door omstandigheden, niet aanwezig geweest :(
Volgende jaar beter...

PS: was die Volvo de hoofdprijs van een tombala? :wink:
Post Reply