25/11/07 Scherpenheuvel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Het had een prachtige tocht kunne zijn als ze de hoeveelheid asfalt met den helft zoude verminderd hebbe!!
Heel wa hoogtemeters (+300 als k het goed heb), pittige klimmekes, fijne afdalinge, schoon stukskes bos en ST, allemaal mountainbike-heaven! =D>
Maar als ge da alleen kunt aanbiede door evenveel km over den asfalt te moete rijde dan heb je er als organisatie toch wel een beetje gelegen vind ik. :-?

Zoals Triple Powered al zei, de bevoorrading was niet wat er beloofd werd.
Enkel Aquarius, wafel en (slecht gemixte) sportdrank was er nog.
Als organisatie moet je voorzien op veel volk, beter te veel als te weinig in mijn ogen.
Voor mij hoeft da nie, ik ben tevreden met een wafel en een blikske aquarius maar ik zeg dit gewoon met oog op volgende edities.
Uit fouten kan men nog altijd leren he ;)

Uit liefde voor de klimmekes en de off-roadstukke wil ik mss nog wel trugkomen volgend jaar maar dan moet er toch wel wa geknipt worde in de roadstukke hoor!

Grtz
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Knappe tocht. Kan zijn dat er voor iets meer verhard werd gekozen omdat er anders teveel modderstroken inzaten? Ik vond dat ze die alleszins zeer goed vermeden hebben. Chapeau want er was nog wat uitgevallen bij ons hier deze nacht. En die bevoorrading? Toen wij passeerden was er soep, banaan, koek en aquarius. Misschien wat mider volk den toer twee keer doen en dan is er voor iedereen genoeg? :wink:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

cuby wrote:Misschien wat mider volk den toer twee keer doen en dan is er voor iedereen genoeg? :wink:
goe gedacht :wink: 8) (heb nochtans alleen een wafeltje en een blikske aquarius genomen)
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Ik vond dit een prachtige tocht. Beste in de streek sinds september.
Veel bos, en dat heb ik graag. Veel kronkelen en draaien. Berop, bergaf goe afgewisseld.
Weliswaar iets minder snel, maar dat kunt ge ruimschoots inhalen op de roadstukskes.
Bevoorrading was OK met soep, koek en sportdrank. (best is altijd zelf iets te voorzien, he)
Nen dikke proficiat aan de organisatoren. Ik kom zeker terug volgend jaar.

Onderweg zijn er op verschillende plaatsen foto's genomen. Waar kunnen we die terugvinden. Komt er een link ? :bounce:
Animal K
Mountainbiker

Post by Animal K »

Zeer leuke tocht,mooi parcours zeer weinig slijk en goei warme douche.
I'll be back
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Aan allen hartelijk dank voor de talrijke opkomst.
Ondanks de voorspelde regen, die gelukkig uitbleef tot na de middag, en ondanks de toertocht dichtbij in Aarschot komen we toch in de buurt van de 900 deelnemers.

We proberen elk jaar de punten van kritiek bij te sturen. Zondag namiddag was er al een korte nabespreking en zijn er al actiepunten genoteerd voor de volgende editie.

Er is wel degelijk een paar honderd liter soep verbruikt. Jammer voor diegenen die ze links 'in de kraam' niet gevonden hebben, naast de bananen. Misschien nogal laat vertrokken (of te traag gereden :-? ).

Er waren in elk geval nog Aquarius, sportmix en wafels in overvloed na afloop. De cakes waren er niet omdat iedereen er met zijn modderhanden en handschoenen in grabbelt. Wij dachten dat dat niet zo smakelijk/hygiënisch overkomt. Daarom afzonderlijk verpakte wafels. Misschien volgende keer nog een ander koekje of reep voorzien. Ik schreef inderdaad Koek/gebak, niet koek EN gebak. Onlangs op een bevoorrading 3, 4 stukken taart binnengespeeld. Achteraf spijt van gehad. Ik ga niet fietsen om uitgebreid te eten onderweg. Ik heb ook eens ergens gratis hamburgers/curryworsten gezien aan den arrivée... Ieder zijne smaak en ieder zijn gedacht.

Sommigen hadden liever meer modder gezien, voor anderen was het meer dan zwaar genoeg. Je moet ergens een lijn trekken. Het weer heeft ook een invloed. We halen niet het onderste uit de kan wat parcours betreft. Dat is een keuze. Je moet ook rekening houden met veiligheid, natuur en bos, stad en politie, afstand... Velen voet aan de grond zien zetten, maar geen zware valpartijen gezien. Weinigen ook met technische pech. Op een enkele bezeerde vinger na, geen werk voor de medewerkers van het Levenskruis.

Afspraak volgend jaar op zondag 23 november 2008.

De foto's vind je hier
http://www.pixagogo.com/0709764911
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Ik vond het echt een mooie tocht. Pluim voor de organisatie. Prachtig dat ik mijn fiets daar niet kapot heb gereden.

Ik was op het einde wel aan het denken:
ik rijd nu zo'n 10jr tourtochten en verleden week (rotselaar) en deze week heb ik bijna voor het eerst een slechte bevoorrading gehad. Ik verteer geen chocolade tijdens inspanning (wafels) en bananen waren op, soep vind ik niet goed tijdens een MTB tocht. Deze week had ik mijn eigen bevoorrading bijgevolg mee.
DeWeckx
Mountainbiker

Post by DeWeckx »

Als beginnende mtbiker moet ik zeggen dat ik me heel goed geamuseerd heb op deze TT.
Heb mij echt kunnen uitleven met mijn nieuw fietsje. :P
Volgend jaar weer van de partij.

Bevoorrading vond ik zeker niet slecht. :-)
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Dr.Luke wrote:Ik heb ook eens ergens gratis hamburgers/curryworsten gezien aan den arrivée...
Dat is bij ons in Diest, elke eerste zondag van september :bounce:
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Beny wrote:
Dr.Luke wrote:Ik heb ook eens ergens gratis hamburgers/curryworsten gezien aan den arrivée...
Dat is bij ons in Diest, elke eerste zondag van september :bounce:
Ik dacht aan een curryworst (niet in Diest) die ik aan mij heb laten voorbijgaan. De BBQ worsten van Diest laat ik niet liggen, hoor.
Post Reply