Ale goed om te horen dat tof was ondanks het ploeter- en baggerwerk
ik dacht vandenachternoen een toerke te doen maar bij het klaarzetten begon het te regenen en het heeft nog ni opgehouden
was het zo de moeite dat technisch stuk?
wat moet ik er mij juist bij voorstellen?
cheerz
D
wel DAAF veel zweet en veeeeeeeeel modder echt waar sommige stukken was niet te doen echt jong we hebben sommige stukken te voet moeten doen just he GUN*666, maar alle ik zal het nog wel eens doen ???
dat technisch stuk is met veel heuveltjes en draai en keer werk mooi uitgelijnd met paaltjes nu, echt mooi gemaakt noemen ze da ni het cross parcour ? Ligt juit aan de mirabrug ....ik denk dat ze het op dat hebben he
Ja sommige stukken geraakten we toch ni door zelle was wat veel opeen op het laatste. Moest ge die route doen als het is goed geregend heeft kunde beter uw rubber boots aandoen denk ik want tzal veel stappen worden dan
Ook goed gezien om op sommige stukken paletten in de moor te leggen konden we ons toch weer opgang trekken
zijn jullie een van de mannen waar ik gisteren achter heb gereden?
paletten in de modder? , ik heb geen paletten gezien denk ik? , enkel om over de beken te rijden.. ,
kheb enkel 1 stukje modder niet gedaan , de biker's voor mij zeiden da het niet te doen was
slecht voor het materiaal , maar de modderstroken vond ik nog het plezantste , zeker als je er mooi doorgeraakt , mijn banden en bandenspanning stonden dan ook perfect voor de modder , alleen op de baan geraakte ik er niet me vooruit..
ik had ook net geen 64 km , tot thuis gereden , een goei intensieve training gedaan..
ja ja op een bepaald stuk hebben ze wel degelijk paletten in de modder gelegd ,of wij die mannen waren weet ik niet ,heb er wel tegengekomen .
Ik ree in blauw en mijn makker in het geel
De bepijling vond ik ook wel verwarrend op sommige punten of lag dat aan mij
En dat veel modder slecht is voor het materiaal tja het is wel mountainbike he , goed afspuiten en smeren daarna zou ik zeggen
en intensief was zeker en vast .... meer dan een goede training
da stuk me de paletten zal net da stuk geweest zijn da ik had overgeslagen.. , een stuk na ne vijver waar je rond moest?
idd , op sommige plaatsen ergens nog net aan een paal , of bv al na de bocht..hier en daar goed opletten , maar de meeste staan heel goed , vooral op de groene stonden ze wel goed opgesteld.. ,
soms wel wat te lange stukken asfalt of verhard erin..
ik heb maar 1e gast zien rijden achter ons en die vertrok juist bij hem thuis als wij daar passerde,dus??? en dat was voor de sporthal hamme want hij is daar blijven staan om de route kaart te bekijken en die 2 jongens voor ons die deden de route niet 1 gast reed achter ons op de groote berg aan elversele , maar ik heb diene niet meer gezien daarna ik denk dat we te hard reden grapje jongens
zeg e GUN*666 het is nu de zondag in lokeren en het is de 30e in sinaai in sinaai daar gaan wij ook naartoe dus als ge graag afspreekt voor de zondag ik ga straks mijne maat eens opbellen ,en dan weet ik of?? hij ook meegaat