25/11/07 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Jefke85 wrote:Shit, wat een zieligen type zijde gij :bounce:.

Wat voor argumenten zijn dat nu weer? Op die manier moet niemand nog een tocht organniseren. Als jij liever op uw eentje rijdt en zelf je weg kiest, is dat uw goed recht, maar dan automatisch een toertocht waar mensen enorm veel tijd in steken zo afbreken. Ik heb de tocht deze voormiddag gereden, het was een prachtparcours. Als je 3euro al te veel geld vindt.... =D>
Ofwel mis ik iets ofwel begrijpt gij een aantal puntjes verkeerd maar ik zie hem toch nerges de organisatie of eender wie afbreken??
Hij haalt gewoon wat redenen aan waarom hij liever kiest om thuis te blijven ipv te gaan rijden op een route die m al kent.

Grtz
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

iemand de hm's?
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Vandaag op mijn tellertje 49km (we hebben enkele lussen in Gelrode afgesneden omdat het begon te hagelen en regenen) met 702 hoogtemeters

Iemand anders een registratie van het aantal hoogtemeters Ik zat er vorige week een 100 meters over, vandaar dat ik vandaag terug zou willen vergelijken met iemand anders, heb ondertussen mijn actuele hoogte correct ingesteld vandaar.

Wat een rit vandaag, lang geleden dat ik mijn benen nog zo leeg gereden heb, moe maar voldaan.

Parcour =D> =D> =D>
Modder =D> =D> =D>
2 bevoorradingen =D> =D> =D>
Afspuitstand 3 pietluttige waterstraaltjes #-o #-o #-o
Pe
Mountainbiker

Post by Pe »

Gisteren uitgeweest, thuis om 4 uur, opstaan om 8:30 en om 9:45 ongeveer gestart.
De 50km gereden en enorm hard afgezien met al die modder.
Ook heel lang gereden, was pas om half 2 thuis en ik woon maar een kwartier van Aarschot (met de fiets). Al bij al ne schonen toer :-)
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

verslagje van de x-treme bikers

Denk dat we bij de eerste waren want er was nog niet veel volk om 7H50
en op den tienbunder was het een beetje te x-treme met al die modder
Als er iemand op De Monteé Imposible kan geraken dit jaar dan zere ne krak =D> =D>
Ik stond snel te voet zoals de rest :wink: zelfs boem boem brems reed niet tot boven :oops: :oops:
Bevoorading dik in orde en lekkere warme choco melk
Maar het was niet mijne dada dus ik ben vroeger binnen gereden en dit was moordend voor mijne bike.
Ga dringend aan sinterklaas vragen of hij eens langs komt met onderdelen.

min puntje
afspuitstand was zeer zwak !!!! hier had men iets beter kunnen voorzien :evil: :evil:

totaal 40 km gem 20

Groeten x-treme bikers

Waar kun je de foto's bekijken ( er stond iemand foto's te nemen op de De Monteé Imposible ) ??
Last edited by bert bibber on Mon 26 Nov 2007 10:49, edited 2 times in total.
BennyB
Mountainbiker

Post by BennyB »

Heeft iemand een idee waar ik de foto's kan vinden van deze TT?
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Jefke85 wrote:Shit, wat een zieligen type zijde gij :bounce: .

Wat voor argumenten zijn dat nu weer? Op die manier moet niemand nog een tocht organniseren. Als jij liever op uw eentje rijdt en zelf je weg kiest, is dat uw goed recht, maar dan automatisch een toertocht waar mensen enorm veel tijd in steken zo afbreken. Ik heb de tocht deze voormiddag gereden, het was een prachtparcours. Als je 3euro al te veel geld vindt.... =D>
Jefke85, dat eerste regeltje zal ik u vergeven.
Misschien moet je de post eens opnieuw lezen en zul je hopelijk merken dat het allerminst mijn bedoeling was de tocht af te breken, en jij blijkbaar een van de enigen bent die dat toch zo interpreteren.
blico
Mountainbiker

Post by blico »

Gisteren de 50 km willen doen. Heb de toertocht vroeger moeten staken door een val waarbij mijn knie er nogal zwaar gehavend is uitgekomen. Dit was juist na de 1ste bevoorrading op een asvalt afdaling die vol met slijk lag. Terwijl ik op de depanage "lag" te wachten heb ik verschillende mensen "raar" zien doen om daar ook niet te vallen. Voor de rest was het een mooie maar zware toer. Ik wil ook iedereen bedanken die gestopt was om te vragen of het ging en of men iets kon doen.

Dank U.
tokke3
Mountainbiker

Post by tokke3 »

foto's komen in de loop van de week op www.knoet.be
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Jefke85 wrote:....

Zijn er in de nabije toekomst zo nog toertochten in deze regio vergelijkbaar met deze van vandaag?
Doe eens de moeite om volgende zondag aan de andere kant van Leuven, net over de taalgrens naar Pécrot te gaan!!

Hier: http://www.o2bikers.com/agendaDetail.asp?eventID=1665

Ge gaat het u niet beklagen maar uw benen misschien des te meer!!!
Zeer pittige tocht, altijd op en af en op de 47km schat ik ongeveer 750 hm!
Post Reply