24/11/07 Enghien
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
twee skieve lupers gisteren ook afgezakt naar edingen. Tot aan de bevoorading vond ik het allemaal nog plezant, maar ne keer daar na had ik toch genoeg van het baggeren. Maat ook nog twee keer lek gereden. Helemaal uit het ritme en dan maar na 35 km via de weg terug gekeerd naar de start. Vond tocht niet echt ok.
-
taupiesj van dzoarlinge
- Mountainbiker
Post by taupiesj van dzoarlinge »
twee skieve lupers gisteren ook afgezakt naar edingen. Tot aan de bevoorading vond ik het allemaal nog plezant, maar ne keer daar na had ik toch genoeg van het baggeren. Maat ook nog twee keer lek gereden. Helemaal uit het ritme en dan maar na 35 km via de weg terug gekeerd naar de start. Vond tocht niet echt ok.
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Had je gewaarschuwd héGweñito Gafotas wrote:modder? understatement van 't jaar! jawadde zeg... is idd. in niks te vgl met Tubize, zijn dus een beetje ontgoocheld. Vooral mijne kozzen vandaag op zijn verjaardagsrit...MADRISTA666 wrote:Valt te zien wat je van TT verwacht?
Denk ergens maar 55/60% offroad, begin echt leuk maar daarna valt de tocht redelijk tegen. Alst zo bijft regenen mag je enorme portie modder verwachten, k weet dat ik vorig jaar de tuinslang als douche heb genomen om me af te spoelen ( k zag zwart )
tocht begon goed, leuke stukken door een park, die befaamde singletrack tegen de spoorweg,... maar dan?! Het equivalent van die singletrack maar dan eentje die meer weg had van een beek. Niet gezeverd, zekers 1.5 km plassen en poelen tot minimaal aan de naaf in 't water... na precies 11 km strontnat van kop tot teen. Voor de rest baggeren in 't kwadraat. nu ja, al bij al goed geamuseerd. Bevoorrading was dik in orde, lekker warme douches (was echt wel nodig) niks van file aan de bikewash en schone miekes aan de toog van de cafetaria... maakt veel goed hè
- Gwen
- Mountainbiker
I know... ik dacht zo van: "modder ok, aan 't weer kunnen de mensen niet veel veranderen". 't begon al op de parking! stap uit mijnen auto en stond al tot aan mijn enkels in de blubberHad je gewaarschuwd hé
Maar zoals dat ene stuk er bij lag... had meer weg van een beek dan van een veldweg. En die stroken door pas gerooide maïsvelden en weides zijn ook niet mijn favorieten onder de paden
Nu ja, 't was niet al kommer en kwel hè. Maar in mijn jaarlijstje van mooiste TT van 2007 zie ik deze wel niet bijster hoog eindigen
TOch raar hé hoe dat op 1 dag verschil zoveel maakt.Gweñito Gafotas wrote:I know... ik dacht zo van: "modder ok, aan 't weer kunnen de mensen niet veel veranderen". 't begon al op de parking! stap uit mijnen auto en stond al tot aan mijn enkels in de blubberHad je gewaarschuwd hé![]()
Maar zoals dat ene stuk er bij lag... had meer weg van een beek dan van een veldweg. En die stroken door pas gerooide maïsvelden en weides zijn ook niet mijn favorieten onder de paden![]()
Nu ja, 't was niet al kommer en kwel hè. Maar in mijn jaarlijstje van mooiste TT van 2007 zie ik deze wel niet bijster hoog eindigen
Voor mij eindigd hij wel redelijk hoog.