25/11/07 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Mooie tocht. =D>
Zelfs bij zo'n weer blijft de omgeving prachtig, heb dan ook de 50 km gedaan. Wel kettingproblemen gehad door de modder, plus ene keer goed gevallen :oops:
Volgend jaar zeker terug!!!
Stefvh
Mountainbiker

Post by Stefvh »

XCBiker wrote:Vandaag ook de tt van Aarschot gedaan. Initieel zinnes om de 50 km te doen en daar ook aan begonnen. Maar door de modder aan de montee impossible achterderrie / kettingproblemen gekregen zodat de ketting altijd doorschoot als ik meer kracht zette. Bizar op zich want nieuwe ketting + cassette.

Dus aan bevoorrading 1 de 25 km gevolgd en alsof ik nog niet genoeg probs had op de laatste helling in aarschot stilgevallen en iemand in mijn wiel gereden, resultaat X9 cage in het wiel en X9 & wiel kapot.

Verder was het een leuke tocht, heel wat technische stukken en de modder maakte het technisch uitdagend. Bevoorrading prima en afpijling eveneens goed.

En nu de bike herstellen ...
Amai das minder ... succes met de herstellingen ... bij mij zal het maar een stalen deore tandwieltje worden als kost.

mvg

Stef
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

vandaag ook gereden, maar was door tijdgebrek gedwongen om de 25km te doen...was wel leuk (zoals gewoonlijk) , al was in begin iets te veel bloso...en afwaterstand kon inderdaad beter...

weten jullie waneer/waar de foto's gepost gaan worden?

grtz :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Strikybart wrote:
Tinky-Winky wrote:Ik denk morgenvroeg wijselijk de fiets aan de kant te laten staan, om niet de een of andere toer spooksgewijs af te leggen.
Waarom dan niet gewoon inschrijven en er ene tegoei rijde? ;)

Grtz
't Is maar omdat je het vroeg, en niet persoonlijk naar jullie org. bedoeld :

1. naar de start rijden terwijl de toer hier passeert ...Ik zou kunnen inschrijven als ik aan de start passeer, maar ik weet niet eens welke afstand hier aan de deur passeert, al had ik dat kunnen vragen. :roll: #-o
2. Centen betalen voor paadjes die ik allicht al ken, bovendien kan ik meer paadjes gewoon op m'n eentje verkennen waar jullie geen toestemming voor krijgen, algemeen bedoeld.
3. Bevoorrading heb ik niet nodig.
4. Afspuitstand sla ik over wegens thuis geen wachtrij..
5. Zal ik nog verdergaan ?
6. Ik ben geen apres biker, ik kom om te fietsen.
7. Gisteren was het beter weer om te biken, dus gisteren in alle rust een eigen toerke gereden. Het weer hebben jullie niet in handen, maar ik wel mijn tijdsindeling.
8. Geen last van opstoppingen in technische stukken, of 'snelle' jongens die denken dat ze wat meer mogen....
9. Nu stop ik echt..

Toertochten in het brabantse interesseren me nog maar bitter weinig, wegens reeds de meesten meerdere malen gereden.

Ik ga je verder sparen van mijn persoonlijke bevindingen.

Ongetwijfeld hebben jullie een prachtige tocht opgezet, met alle respect daarvoor, maar een zoveelste toertocht over de beperkte toegelaten wegen, daar krijg je me niet voor uit mijn hok.[/b]
Niet in de eigen streek.

Maar ik wil je wel bedanken voor de uitnodiging :wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Jefke85 wrote: Zijn er in de nabije toekomst zo nog toertochten in deze regio vergelijkbaar met deze van vandaag?
@Jefke85
*Zondag 23/12 Bekaf Aarschot, TT van de Forest bikers, was verleden jaar in de eerste helft serieus zwaar(lees steile hellingen), vergelijkbaar met Aarschot vandaag, 2de helft was zeker zo mooi maar iets beter te malen.

*Woensdag 26/12 voetbalterrein KAC Betekom, verleden jaar gereden en toert ook rond in dezelfde streek, dus =D>

*Zondag 13/04/'08 Kortakker Rillaar, TT van de Rillaarse bikers, zeker een aanrader en vergelijkbaar met Aarschot qua parcour. Deze organiseren trouwens op de zaterdag 12/04 een avondtocht, verleden jaar gedaan en was een echte aanrader.
http://www.rillaarsebikers.be/first.html

Kort gezegd, alle tochten in Rotselaar, Begijnendijk, Betekom, Langdorp, Rillaar, Tielt-Winge toeren op een gelijkaardig parcour als vandaag.

Luc
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

En toch niet te vergeten : op 07/06/2008 en 07/07/2008...Hagelandse tweedaagse !!!! :wink:
Last edited by Biker Zjé on Sun 25 Nov 2007 20:44, edited 1 time in total.
Houtte
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite,XT, SID World CUp, Noir cranks, Marta SL red, WH-M775

Post by Houtte »

Ben vandaag ook in Aarschot geweest en echt een =D> =D> =D> voor deze tt. Bevoorrading was dik in orde, parcours was loodzwaar maar prachtig, goed afgepijld,... volgend jaar kom ik zeker terug maar ik hoop dat de conditie dan al wat beter is maar ik mag niet klagen, heb de 50 km volledig uitgereden en had 18.5 gemiddeld ondanks serieuze problemen met chainsuck door de modder en vooraan kreeg ik hem niet meer op de 22 :cry: dus was wel lastig maar moeilijk gaat ook hé.
Last edited by Houtte on Mon 26 Nov 2007 22:23, edited 1 time in total.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Biker Zjé wrote:En toch niet te vergeten : op 07/06/2008 en 07/07/2008...Hagelandse tweedaagse !!!! :wink:
#-o hoe kon ik die nu vergeten #-o , zover vooruit was ik nog niet mee, heb deze verleden jaar ook gereden, zeeeeeeeeeeeeker een aanrader =D> =D> =D>
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Tinky-Winky wrote:
Strikybart wrote:
Tinky-Winky wrote:Ik denk morgenvroeg wijselijk de fiets aan de kant te laten staan, om niet de een of andere toer spooksgewijs af te leggen.
Waarom dan niet gewoon inschrijven en er ene tegoei rijde? ;)

Grtz
't Is maar omdat je het vroeg, en niet persoonlijk naar jullie org. bedoeld :

1. naar de start rijden terwijl de toer hier passeert ...Ik zou kunnen inschrijven als ik aan de start passeer, maar ik weet niet eens welke afstand hier aan de deur passeert, al had ik dat kunnen vragen. :roll: #-o
2. Centen betalen voor paadjes die ik allicht al ken, bovendien kan ik meer paadjes gewoon op m'n eentje verkennen waar jullie geen toestemming voor krijgen, algemeen bedoeld.
3. Bevoorrading heb ik niet nodig.
4. Afspuitstand sla ik over wegens thuis geen wachtrij..
5. Zal ik nog verdergaan ?
6. Ik ben geen apres biker, ik kom om te fietsen.
7. Gisteren was het beter weer om te biken, dus gisteren in alle rust een eigen toerke gereden. Het weer hebben jullie niet in handen, maar ik wel mijn tijdsindeling.
8. Geen last van opstoppingen in technische stukken, of 'snelle' jongens die denken dat ze wat meer mogen....
9. Nu stop ik echt..

Toertochten in het brabantse interesseren me nog maar bitter weinig, wegens reeds de meesten meerdere malen gereden.

Ik ga je verder sparen van mijn persoonlijke bevindingen.

Ongetwijfeld hebben jullie een prachtige tocht opgezet, met alle respect daarvoor, maar een zoveelste toertocht over de beperkte toegelaten wegen, daar krijg je me niet voor uit mijn hok.[/b]
Niet in de eigen streek.

Maar ik wil je wel bedanken voor de uitnodiging :wink:
Shit, wat een zieligen type zijde gij :bounce: .

Wat voor argumenten zijn dat nu weer? Op die manier moet niemand nog een tocht organniseren. Als jij liever op uw eentje rijdt en zelf je weg kiest, is dat uw goed recht, maar dan automatisch een toertocht waar mensen enorm veel tijd in steken zo afbreken. Ik heb de tocht deze voormiddag gereden, het was een prachtparcours. Als je 3euro al te veel geld vindt.... =D>
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

@Tinky-Winky:
Ik ben nie van de organisatie ofzo ze ;)

Maar ik snap u argumenten wel.
Ik heb hetzelfde met de tochten hier in Mol. Waarom ga ik daar dan toch rijde?
Je bent verzekerd voort et geval er iets moest gebeuren ("mij overkomt zoiets toch nooit als k betaald heb", da weet k ook wel maar als ge dan es nie betaald, dan hebdet vlagge).
En ik gebruik de TTs hier achter als training. Ge kent de route toch, dus waarom ze niet gewoon wa rapper rijde om uwe techniek en/of conditie wa bij te schaven?!

Trouwes, prijs u gelukkig dat deze omgeving uw thuisomgeving is. Daar zijn tenminste nog wa uitdagingen te beleven. Mol en omgeving is ene biljaar, buiten wa krachttraining in de losse zand en singletrackskes vinde hier nie zoveel ze. Ik zou mij daar wel weten te amuseren als k daar moest wone :drunk:

Grtz
Post Reply