Zelfs bij zo'n weer blijft de omgeving prachtig, heb dan ook de 50 km gedaan. Wel kettingproblemen gehad door de modder, plus ene keer goed gevallen
Volgend jaar zeker terug!!!
Amai das minder ... succes met de herstellingen ... bij mij zal het maar een stalen deore tandwieltje worden als kost.XCBiker wrote:Vandaag ook de tt van Aarschot gedaan. Initieel zinnes om de 50 km te doen en daar ook aan begonnen. Maar door de modder aan de montee impossible achterderrie / kettingproblemen gekregen zodat de ketting altijd doorschoot als ik meer kracht zette. Bizar op zich want nieuwe ketting + cassette.
Dus aan bevoorrading 1 de 25 km gevolgd en alsof ik nog niet genoeg probs had op de laatste helling in aarschot stilgevallen en iemand in mijn wiel gereden, resultaat X9 cage in het wiel en X9 & wiel kapot.
Verder was het een leuke tocht, heel wat technische stukken en de modder maakte het technisch uitdagend. Bevoorrading prima en afpijling eveneens goed.
En nu de bike herstellen ...
't Is maar omdat je het vroeg, en niet persoonlijk naar jullie org. bedoeld :Strikybart wrote:Waarom dan niet gewoon inschrijven en er ene tegoei rijde?Tinky-Winky wrote:Ik denk morgenvroeg wijselijk de fiets aan de kant te laten staan, om niet de een of andere toer spooksgewijs af te leggen.
Grtz
@Jefke85Jefke85 wrote: Zijn er in de nabije toekomst zo nog toertochten in deze regio vergelijkbaar met deze van vandaag?
Biker Zjé wrote:En toch niet te vergeten : op 07/06/2008 en 07/07/2008...Hagelandse tweedaagse !!!!
Shit, wat een zieligen type zijde gijTinky-Winky wrote:'t Is maar omdat je het vroeg, en niet persoonlijk naar jullie org. bedoeld :Strikybart wrote:Waarom dan niet gewoon inschrijven en er ene tegoei rijde?Tinky-Winky wrote:Ik denk morgenvroeg wijselijk de fiets aan de kant te laten staan, om niet de een of andere toer spooksgewijs af te leggen.
Grtz
1. naar de start rijden terwijl de toer hier passeert ...Ik zou kunnen inschrijven als ik aan de start passeer, maar ik weet niet eens welke afstand hier aan de deur passeert, al had ik dat kunnen vragen.![]()
![]()
2. Centen betalen voor paadjes die ik allicht al ken, bovendien kan ik meer paadjes gewoon op m'n eentje verkennen waar jullie geen toestemming voor krijgen, algemeen bedoeld.
3. Bevoorrading heb ik niet nodig.
4. Afspuitstand sla ik over wegens thuis geen wachtrij..
5. Zal ik nog verdergaan ?
6. Ik ben geen apres biker, ik kom om te fietsen.
7. Gisteren was het beter weer om te biken, dus gisteren in alle rust een eigen toerke gereden. Het weer hebben jullie niet in handen, maar ik wel mijn tijdsindeling.
8. Geen last van opstoppingen in technische stukken, of 'snelle' jongens die denken dat ze wat meer mogen....
9. Nu stop ik echt..
Toertochten in het brabantse interesseren me nog maar bitter weinig, wegens reeds de meesten meerdere malen gereden.
Ik ga je verder sparen van mijn persoonlijke bevindingen.
Ongetwijfeld hebben jullie een prachtige tocht opgezet, met alle respect daarvoor, maar een zoveelste toertocht over de beperkte toegelaten wegen, daar krijg je me niet voor uit mijn hok.[/b]
Niet in de eigen streek.
Maar ik wil je wel bedanken voor de uitnodiging
Post by Strikybart »