Weet er iemand wat we mogen verwachten van het parcours in Eksel?
Klimmekes, singletracks, zand?
02/12/07 LMTB Hechtel-Eksel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Guy S.
- Mountainbiker
Ik weet niet of het op het zelfde parcour is, maar hier vind je de berichten van 2006: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... htel+eksel
't is graag gedaan
't is graag gedaan
- jerwain
- Mountainbiker
Het is dit jaar een ander parcours. Vorig jaar was het aan de atletiek piste in Hechtel, dit jaar aan de sporthal in Eksel.Guy S. wrote:Ik weet niet of het op het zelfde parcour is, maar hier vind je de berichten van 2006: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... htel+eksel
't is graag gedaan
Vandaar de vraag, maar toch merci
edit:
Sorry had bericht van LMTB nog niet gelezen, merci voor het antwoord LMTB en tot zondag!
Jammer van het parcours in Hechtel.
- jerwain
- Mountainbiker
Vandaag gaan verkennen en ik moet zeggen dat ik heel aangenaam verrast ben. Mooi parcours met een paar technische stukjes, veeeeel singletrack in vergelijking met andere parcours, echt mooi en plezant!!
Ik ben wel niet tot een volledige ronde geraakt, zat telkens vast op een bepaald stuk waar geen pijlen meer hingen en dan maar terug gereden naar waar volgens mij de start is, maar denk toch dat ik 95% van het parcours heb kunnen rijden.
We gaan ons zondag kunnen amuseren!
Ik ben wel niet tot een volledige ronde geraakt, zat telkens vast op een bepaald stuk waar geen pijlen meer hingen en dan maar terug gereden naar waar volgens mij de start is, maar denk toch dat ik 95% van het parcours heb kunnen rijden.
We gaan ons zondag kunnen amuseren!
- jerwain
- Mountainbiker
Ik heb niet gereden in Lommel maar kan me voorstellen dat daar veel mul zand was.
Het parcours in Eksel bestaat voornamelijk uit bosgrond met soms wat wortels,er is 1 kleine strook zand van nog geen 10m lang.
Ik denk dat het redelijk goed tegen de regen kan, maar als het weer wordt zoals ze voorspellen zullen er natuurlijk modderstroken inzitten, tegen 15l/m² kan geen enkel parcours op
Bij mijn verkenning woensdag was er maar 1 korte modderstrook.
Het parcours in Eksel bestaat voornamelijk uit bosgrond met soms wat wortels,er is 1 kleine strook zand van nog geen 10m lang.
Ik denk dat het redelijk goed tegen de regen kan, maar als het weer wordt zoals ze voorspellen zullen er natuurlijk modderstroken inzitten, tegen 15l/m² kan geen enkel parcours op
Bij mijn verkenning woensdag was er maar 1 korte modderstrook.