Alleen maar positieve dingen gehoord over deze tocht.
Ik zal er zeker bij zijn. Jammer dat de cote de trieu er niet bij is. haha.
Ik verlang al naar de spek met eieren
1 / 12/07 Avelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
joybiker rush
- Mountainbiker
- Location: cannondale rush carbon si3 en een oud bakske voor alsvuil is!
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Heb me zojuist on-line ingeschreven voor zaterdag. Na een zware tocht vandaag in Sint-Baafs-Vijve, kan er wel nog eentje erbij !
Gegroet, ik kom er aan !
Gegroet, ik kom er aan !
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
mij juist ingeschreven zi... Koppenberg (of om het in de woorden van Tubeken te zeggen: "jeanetteberg") here I come!!!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
zoals het er nu uit ziet, zal het deze week niet echt heel schoon weer worden
Da zal dus hier en daar wel glijden worden als het zo verder gaat
Het ziet er zelfs naar uit dat het zaterdag echt wel een tochtje gaat worden met een heeeeeeeel hoog Flandrien gehalte! De heuvelkes en dan nog eens zo'n bère weer... Zal plezant worden, ik kijk er al naar uit!
Het ziet er zelfs naar uit dat het zaterdag echt wel een tochtje gaat worden met een heeeeeeeel hoog Flandrien gehalte! De heuvelkes en dan nog eens zo'n bère weer... Zal plezant worden, ik kijk er al naar uit!
En dat is nu eens precies wat ik verwacht van deze tocht. Lood en lood zwaarRock Rider wrote:zoals het er nu uit ziet, zal het deze week niet echt heel schoon weer worden![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
wel zorgen dat ge deze keer de juisten bril aan hebt hékenny wrote:En dat is nu eens precies wat ik verwacht van deze tocht. Lood en lood zwaarRock Rider wrote:zoals het er nu uit ziet, zal het deze week niet echt heel schoon weer worden![]()