25/11/2007 Nijlen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Uit de archieven :
http://www.mountainbike.be/forumbak/vie ... ght=nijlen
Aan de datums te zien zal het den deze zijn. Iemand een idee over het parkour van dit jaar?
Aan de datums te zien zal het den deze zijn. Iemand een idee over het parkour van dit jaar?
- g-works
- Mountainbiker
ja , redelijk veel, ik ben terug van 11:15,en ben direct begonnen aan mijn bike wash , er kwam wel een bergske slijk af, verder was alles dik in orde bij deze TT.
Weer spijtig dat bouwel bergen maar een klein stukje mogt bereden worden , de organisatie kan er waarschijnlijk niets aan doen anders was dit prachtig technisch stuk wel volledig benut.
Weer spijtig dat bouwel bergen maar een klein stukje mogt bereden worden , de organisatie kan er waarschijnlijk niets aan doen anders was dit prachtig technisch stuk wel volledig benut.
- Lilleputter
- Mountainbiker
Post by Lilleputter »
Inderdaad redelijk veel modder, men bike zag er nog al uit. Voor de rest een goede tt met soms zware stukken vooral langs de Nete.
- Point7
- Mountainbiker
Ik vond dat er iets teveel langs de Nete gereden moest worden. Dat is eigenlijk een saai stuk met de bedoeling om gemakkelijk aan de kilometers te geraken.
De organisatie was verder allemaal goed. Bewaakte fietsstalling, bevoorrading was in orde (soep, sportdrank, Fanta, koek, appelsien). De bepijling was in orde. Afspuitstand viel mee met 3 tuinslangen. Voor mij was dit toch enkel nodig om de vele kilo's modder en gras eraf te halen want ik kuis em liever met den hoge druk bij de car wash hier in de buurt.
Het was wel wat modder maar dat zal overal wel geweest zijn. Ik heb al veel ergere tochten meegemaakt. De regen is ook juist lang genoeg uitgebleven.
De organisatie was verder allemaal goed. Bewaakte fietsstalling, bevoorrading was in orde (soep, sportdrank, Fanta, koek, appelsien). De bepijling was in orde. Afspuitstand viel mee met 3 tuinslangen. Voor mij was dit toch enkel nodig om de vele kilo's modder en gras eraf te halen want ik kuis em liever met den hoge druk bij de car wash hier in de buurt.
Het was wel wat modder maar dat zal overal wel geweest zijn. Ik heb al veel ergere tochten meegemaakt. De regen is ook juist lang genoeg uitgebleven.
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Dan hoop ik da ge weet waar ge mee bezig bent want door zo ne stoeme hogedrukreiniger heb ik dees week €50 uit kunne geve om de lagers van mijn crank te late vervangePoint7 wrote:Voor mij was dit toch enkel nodig om de vele kilo's modder en gras eraf te halen want ik kuis em liever met den hoge druk bij de car wash hier in de buurt.
Grtz
- Point7
- Mountainbiker
Ik pas inderdaad goed op waar ik spuit. Daarom dat ik het zelf wil doen. Ik laat ook nooit mijn fiets afspuiten door mensen van een organisatie bij sommige TT'en.Strikybart wrote:Dan hoop ik da ge weet waar ge mee bezig bent want door zo ne stoeme hogedrukreiniger heb ik dees week €50 uit kunne geve om de lagers van mijn crank te late vervangePoint7 wrote:Voor mij was dit toch enkel nodig om de vele kilo's modder en gras eraf te halen want ik kuis em liever met den hoge druk bij de car wash hier in de buurt.Bij mijne bike komt vanaf nu gene hogedrukreiniger meer in de buurt!
Grtz
Ik doe dat al enkele jaren zo. Nog niet veel problemen gehad. Uiteindelijk vind dat ik mijn fiets beter gekuist is dan met een borstel of spons na zulke vettige tochten.