STRANDRACE BLANKENBERGE op zondag 17 februari 2008
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
hoe was de verkenning??long fellow wrote:ansbiker wrote:Ik zal ook proberen af te komen, maar ik beloof niks. Vooral niet op mij blijven wachten.
Beste Mountainbikers,
Zoals afgesproken bevestig ik jullie hierbij dat de verkenningsrit doorgaat, nu zondag 25 November om 9.00u.
In tegenstelling tot het eerste bericht spreken we af aan het stedelijk Noordzeezwembad, Achiel Van Ackersquare. (400 m van Pier)
De sportdienst stelt hun douches ter beschikking voor na de rit. Tevens kunnen de fietsen ter plaatse worden afgespoten, en … dit alles gratis! (zwembroek is verplicht)
Op de home site van “Mountainbike.be” onder fotoalbum kun je verder klikken naar een fotoreportage over het ganse parcours.
De gezamenlijke rit gebeurt wel op volledig eigen verantwoordelijkheid.
Dus “weer” of geen “weer”, rijden doen we.
Die fotoreportage over het ganse parcours vind ik nergens terug...
@ aarcia11
ge moet gaan naar mountainbike.be ( de home page dus)
daar klik je links op fotoalbum
dan krijg je allerlei reportages en daar boven staat een tekst die eindigd met de volgende zin: album. Vind je een foto aanstootgevend of niet passen in deze collectie gelieve ons hiervanop de hoogte te brengen en we zullen gepast reageren. Het volledige album wordt gehost door Fotopic © en kun je hier bekijken. En dat woordje HIER in het blauw daar klik je op en dan staat er links een lijst en den bovenste ik de strandrace !!
Enjoy the picture's en er komen er nog bij misschien!!
ge moet gaan naar mountainbike.be ( de home page dus)
daar klik je links op fotoalbum
dan krijg je allerlei reportages en daar boven staat een tekst die eindigd met de volgende zin: album. Vind je een foto aanstootgevend of niet passen in deze collectie gelieve ons hiervanop de hoogte te brengen en we zullen gepast reageren. Het volledige album wordt gehost door Fotopic © en kun je hier bekijken. En dat woordje HIER in het blauw daar klik je op en dan staat er links een lijst en den bovenste ik de strandrace !!
Enjoy the picture's en er komen er nog bij misschien!!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Dat stukje na de dijk zul je kunnen rijden, doch door de stormwind lag het nu onder het zand. Indien nodig zal dat verwijderd worden.aarcia11 wrote:gevonden !! Ziet er prachtig uit !!
Enkele vraagjes nog:
dat stukje duinen na de dijk, is dat mul zand of iets verharder?
De trappen na die duinen, worden die rijdend of stappend genomen?
Om de trap af te komen zijn er 2 mogelijkheden: ofwel te voet of te wel al vallend...
We waren met gisteren met een 30-tal bikers om het parcours te verkennen. De 6 beaufort gaf er nog een extra charme aan.
Bedankt aan alle renners voor de interesse.
Op verzoek zal in januari nog eens dergelijke activiteit plaats grijpen. Info volgt.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Tuurlijk kun je meedoen.kurt242 wrote:vraagje is dit echt en competatieve activiteit of kan ik als amateurken gewoon meecruisen ?
T is maar dat ik mee niet voor pietsnol vanuit de kempen naar de kust begeef
![]()
grtzz kurt
95% zijn recreatieve MTB-fans die, het meedoen veel belangrijker vinden dan... .
De sfeer, het gevecht tegen de wind, samen in een peletonneke zitten, das de charme waarvoor we het doen.