sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Sterke prestatie van Sven
Heb net de beelden gezien #-o
Slecht gestart,2 keer gevallen
en nog kunnen winnen chapeau =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

1) albert
2)nys
3) boom
4) wellens

heb alleen het einde gezien maar blijkbaar zat kokszijde in nys zijn benen en niels albert die gisteren heeft gepast heeft er natuurlijk zijn voordeel uit gehaal maar toch =D> =D> =D> voor de niels en nys natuurlijk ook die verdienstelijk 2 de is geworden.

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.211391#
hier vinde ook de uci ranking en die van de gva
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Sterke prestatie Niels Albert 1e Superprestige overwinning =D>
K10
Mountainbiker

Post by K10 »

den mountenbiker wrote:Sterke prestatie Niels Albert 1e Superprestige overwinning =D>
inderdaad nen dikke bravo voor de man uit tremelo =D>
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Goed voor Niels! Nyske toch duidelijk over de top. 8)
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Antonio's pizza wrote:Goed voor Niels! Nyske toch duidelijk over de top. 8)
:^o
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

A.P. jongen, ge zit teveel aan den dope daarginds over de grote plas....nogal kortzichtige reactie
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

pvandebe wrote:
A.P. jongen, ge zit teveel aan den dope daarginds over de grote plas....nogal kortzichtige reactie
Niet zo kortzichtig hoor, bekijk de statistieken eens van 2 jaar geleden en nu. Tot 2 jaar geleden ging alles in stijgende lijn, nu ga wint hij minder gemakkelijk als vroeger. Dus, hij is over zijn top.

Zeg ik daarmee dat hij slecht is? Misschien denk jij dat :lol: Ik zeg enkel dat hij niet meer zo makkelijk wint. Dus het WK winnen zal nog moeilijker worden dan. 8)
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

Antonio's pizza wrote: bekijk de statistieken eens van 2 jaar geleden en nu. Tot 2 jaar geleden ging alles in stijgende lijn, nu ga wint hij minder gemakkelijk als vroeger. Dus, hij is over zijn top.

Zeg ik daarmee dat hij slecht is? Misschien denk jij dat :lol: Ik zeg enkel dat hij niet meer zo makkelijk wint. Dus het WK winnen zal nog moeilijker worden dan. 8)
met statistieken kan je alles bewijzen: een man trok door een rivier die statistisch gemiddeld 1 m diep was....hij verdronk, want net daar waar hij overstak was ze dieper

nee, ik vind hem dit jaar slimmer rijden: niet meer om de haverklap aanvallen, maar 1 of 2 demarages op het eind en hij is weg. Vergeet ook niet dat de ervaring ook weer 2 jaar ouder is.

Maar voor de sport vind ik het heerlijk dat Albert er een wegkaapt. Houdt de spanning erin....
Last edited by davidS on Mon 26 Nov 2007 21:51, edited 1 time in total.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

en misschien was er twee jaar geleden ook minder tegenstand voor nys.
nu boom, stybar, albert bv, de belofte volle jongeren er zich mee komen moeien gaat het heel wat spanender en plezanter maken om er henne te zien.
maar nys reageert er op zoals het moet en er komt een moment dat nys er mee stopt en dan te hopen dat er een jonge belg het van hem overneemt :lol:
Locked