Morgen ben ik er ook!
Van bij mijn thuis tot scherpenheuvel, de 45km doen, een leffeke drinken en dan mss nog een klein extra tourke doen.
Proberen 75 km te rijden morgen.
Cheers en tot morgen
25/11/07 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikkel
- Mountainbiker
ligt er idd goed bij, een deel van het parcours gedaan maar ook andere delen, maar jullie zullen het je niet beklagen want er zitten toffe stukken tussen. beentjes zullen afzienFozzie wrote:Daarstrak met de werkmakkers een toerke gaan doen: de afpijlers tegengekomen en aan de Weefberg (Averbode) een stukse vh parcours gevolgd.
Parcours lag er uitstekend bij (hier en daar wa vettig, ma plezant)!
Smeert elle bene ma in morgen!!!!!
- Strikybart
- Mountainbiker
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Ik heb voor de zekerheid mijn winterset er maar opgelegd.ikkel wrote:deze morgen lag alles er hard bij maar als het ontdooid wordt de bovenlaag toch vettig en glibberigConrad wrote:Best met winterbandjes dan maar rijden? Of zou het toch allemaal bevrozen erbij liggen morgen?
Mar nu zalk is in mijne tram kruipe
Tot morge! (straks)
Grtz
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik ben hier vandaag ook geweest fietsen en het was een redelijk snel en mooi tochtje.
Wel iets teveel verhard maar dit is waarschijnlijk eigen aan de streek en misschien niet te vermijden ... ik ken de streek niet en ik weet niet of men het maximum aan off-road er heeft uitgeperst?
Het moddergehalte viel heel goed mee, enkel rechts achter de kerk van Zichem zat er een pletsstrook in maar voor de rest was alles goed berijdbaar.
Magere bevoorrading maar voor een 45km tocht voldoende voor mij al had ik er toch graag nog een stuk peperkoek of .... bij gewenst.
Ik heb niet lang hoeven te wachten aan de goed uitgeruste afspuitstand en na een donkere leffe van´t vat content naar huis gebold.

Wel iets teveel verhard maar dit is waarschijnlijk eigen aan de streek en misschien niet te vermijden ... ik ken de streek niet en ik weet niet of men het maximum aan off-road er heeft uitgeperst?
Het moddergehalte viel heel goed mee, enkel rechts achter de kerk van Zichem zat er een pletsstrook in maar voor de rest was alles goed berijdbaar.
Magere bevoorrading maar voor een 45km tocht voldoende voor mij al had ik er toch graag nog een stuk peperkoek of .... bij gewenst.
Ik heb niet lang hoeven te wachten aan de goed uitgeruste afspuitstand en na een donkere leffe van´t vat content naar huis gebold.