Conrad wrote:Intel information?Swannie wrote:1 ding kan ik met zekerheid zeggen... stybar valt al af van dat lijstje...
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Nu spreek je jezelf wel een beetje tegen hé.bert bibber wrote:Heb het nieuws komt van iemand close ja. Maar de persoon in kwestie wou niet vertellen over welke renner het gaat. Maar de gesprekken zijn rond en moet enkel getekend worden.zaskar72 wrote:tja ik denk dat em iemand die close is met Sven heeft gehoord...Kr1stof wrote: En wa is uw bron om zoiets te komen verkondigen dat Nys een nieuwe ploegmaat gaat krijgen? Via via is géén bron he
Iedereen zit al namen te noemen zonder dat iemand er nog maar iets van gehoord heeft...
k ben wel benieuwd ja !!
en ik denk dat het pas na nieuwjaar bekend zal gemaakt worden.
er zijn verschillende renners mogenlijk :
Stybar ?
Vantornhout ?
Niels Albert ?
Page J ?
![]()
Eerst zeg je dat hij een nieuwe ploeggenoot gaat krijgen en dan dat pas na nieuwjaar bekend zal zijn. Als het pas na nieuwjaar bekend word gemaakt kan diene dus op 1 januari ni vertrekken in zijn Rabo-trui
Als het voor 2008 is zal het wrs wel tegen kerst bekend gemaakt worden, zoals met Vanthourenhout indertijd.
Het is ondertussen nog meer hommeles in het Sunweb-kamp!!
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Wat maakt het uit met kerst of nieuwjaarMister No Chaïn wrote:Nu spreek je jezelf wel een beetje tegen hé.bert bibber wrote:Heb het nieuws komt van iemand close ja. Maar de persoon in kwestie wou niet vertellen over welke renner het gaat. Maar de gesprekken zijn rond en moet enkel getekend worden.zaskar72 wrote: tja ik denk dat em iemand die close is met Sven heeft gehoord...
k ben wel benieuwd ja !!
en ik denk dat het pas na nieuwjaar bekend zal gemaakt worden.
er zijn verschillende renners mogenlijk :
Vantornhout ?
Niels Albert ?
![]()
Eerst zeg je dat hij een nieuwe ploeggenoot gaat krijgen en dan dat pas na nieuwjaar bekend zal zijn. Als het pas na nieuwjaar bekend word gemaakt kan diene dus op 1 januari ni vertrekken in zijn Rabo-trui?
Als het voor 2008 is zal het wrs wel tegen kerst bekend gemaakt worden, zoals met Vanthourenhout indertijd.
Het is ondertussen nog meer hommeles in het Sunweb-kamp!!
binnekort zullen we het wel horen.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ja ja sven nys heeft het weer geklaar, eerst slechte positie en zo naar voren gereden en nog eerste geworden
1)nys
2)vervecken
3)boom
morgen niel als ik het me goed voor heb
1)nys
2)vervecken
3)boom
morgen niel als ik het me goed voor heb
- devil biker
- Mountainbiker