25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
kPeisde daj van de weke an uw madam eur bille gink vrivven...SuPaH FLY wrote:nu maar hopen dat de fiets klaar geraakt en dat ik wat langer mag spelen dan gepland (11.00 uur bezoek bij ons thuis ?!?!?)![]()
![]()
Moek morgen nog zjeere ne kjee komn voe thelpen vrivven?
Ge moe moar ne kjee roepn ee.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
Wil gerust voor locomotief spelen zulle,we moeten morgen gaan eten,en het voorspeld niet veel goeds.
Aperitief;kerosine
Voorgerecht;dynamietkroketten
Hoofdgerecht;goazepullen op grootmoeders wijze
Nagerecht;ne irischcoffee
tot zondag, de Fast
Aperitief;kerosine
Voorgerecht;dynamietkroketten
Hoofdgerecht;goazepullen op grootmoeders wijze
Nagerecht;ne irischcoffee
tot zondag, de Fast
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Fast : Waar kunt ge die kerosine,dynamietkroketten en die goazepullen vinden???
Bij dr.Fuentes???
"Ik zoederwok wel een bitje kunn'n gebruk'n.
Want de beentjes doen nu oal zeir.
En me moen nog begunnen."
Bij dr.Fuentes???
Want de beentjes doen nu oal zeir.
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
In het legerveeteeteetje wrote:Fast : Waar kunt ge die kerosine,dynamietkroketten en die goazepullen vinden???
Bij dr.Fuentes???
Want de beentjes doen nu oal zeir.![]()
![]()
- SuPaH FLY
- Mountainbiker
niks an te doene, vroeg vertrekken zal de boodschap zijnMoustache wrote:kPeisde daj van de weke an uw madam eur bille gink vrivven...SuPaH FLY wrote:nu maar hopen dat de fiets klaar geraakt en dat ik wat langer mag spelen dan gepland (11.00 uur bezoek bij ons thuis ?!?!?)![]()
![]()
kwestie van die minschen un twa loater te doen komn.
Moek morgen nog zjeere ne kjee komn voe thelpen vrivven?
Ge moe moar ne kjee roepn ee.
ik begin morgen voor het eerst sinds lang nog eens helemaal alleen aan de rit (rond 9u)... afstand valt nog te bezien, afhankelijk van staat van parcours en weersomstandigheden wellicht 40 km
ben curieus, de vele positieve commentaren doen alleszins het beste verhopen ! nu nog duimen voor een weertje zoals nu (blauwe hemel met stralend najaarszonnetje) en we kunnen er tegen !
ben curieus, de vele positieve commentaren doen alleszins het beste verhopen ! nu nog duimen voor een weertje zoals nu (blauwe hemel met stralend najaarszonnetje) en we kunnen er tegen !