25/11/2007 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

Is parcour al bepijld?
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker

Post by Duvelbiker (noW) »

Wij proberen zondag af te komen... hangt af van het feestje zaterdagavond...
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik denk dat de streek rond Zonnebeke niet te onderschatten is en je mag het zeker niet vlak noemen.
Is misschien goed dat de organisatoren eens een andere richting gaan dan het Heuvelland.
Zal dit jaar ook afkomen. Ik denk dat vorige jaren deze tocht altijd samenviel met de beachrace in De Panne vandaar dat ik toen niet aanwezig was.
merida_uci(boskanter)
Mountainbiker

Post by merida_uci(boskanter) »

ik kom naar ieper voor de kleine tour volle gaaas :lol: :lol: :lol:
ik denk dat ik hem vorig jaar gereden heb,is dat via bellewaarde en zo?
Tubeken
Mountainbiker

Re: Nog wat weetjes

Post by Tubeken »

Qua links laten liggen van Heuvelland:

Groot gelijk, als ik denk hoeveel TT er al zijn die de Heuvelland aandoen (Wijtschate-Westouter-Ieper II-Poperinge ...) dan is het wel leuk als je de eens de andere kant van Ieper leert kennen. En in Zonnebeke heb ik al veel gereden (ben van de streek) en met t weer van de voorbije dagen zal het wel lekker nat liggen!
woeslie
Mountainbiker

Laatste updates na verkenning deze morgen

Post by woeslie »

Hallo,

Hier volgt nog wat belangrijke info ivm het parcours ;

Doorgang Kasteelpark Zonnebeke zal helaas niet kunnen dit jaar, wegens grote snoeiwerken aan de bomen is het parcours in het park grotendeels onberijdbaar geworden, als organisatie hebben we om de veiligheid te garanderen beslist om de doorgang te schrappen.

Jammer natuurlijk maar liever een jaartje zonder dan onnodige risico's te nemen !!

Voor de rest ligt het parcours er gezien de extra regenval er nog steeds meer dan behoorlijk bij en blijft dit onverandert.

Morgen wordt laatste hand gelegd aan de uitpijling, wij zijn er klaar voor en hopen jullie in grote getallen kunnen verwelkomen.

Tot zondag :

Luc, Nick, Albert en Dirk de parcoursbouwers.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

:cry: Spijtig van kasteeldomein.
Ik had er weer zo naar uitgekeken.
Hopelijk valt de rest wat mee.
steven99
Mountainbiker

Post by steven99 »

@klimmerken.ga je were zo, vlammen gelijk in brugge?tot morgen [-X [-X [-X
picco
Mountainbiker

Post by picco »

'K heb juist de tocht uitgereden voor morgen te ieper.
Met twee gestart en we waren alle twee dezelfde mening toegedaan:
goedberijdbaar maar deel twee vanaf beselare-zonnebeke is door de kopwind "nie vo watjes".
Door het wegvallen van het kasteelpark(we hebben zelf de toestand gezien en dit is zeker de juiste beslissing) zijn er enkele recuperatiekilometers om dan nog eens lekker van jetje te geven de laatste km's.
En t'is nooit plat altijd op en neer waardoor het lampje sneller uitgaat

bepijling ,splitsingaanduiding,gevaarlijkewegaanduiding, weze het een voorbeeld voor vele anderen!
de regen voor vanacht zal zeker geen probleem worden voor het parkoer van morgen.

jongens t'is in orde en bikers geniet ervan en van den aprè wat wij niet hebben kunnen doen.

kodo uit kemmel
www.vttkemmel.be
12/13-januari te kemmel
woeslie
Mountainbiker

Wij zijn klaar !!

Post by woeslie »

Aan de Kodo's die zo vriendelijk waren om een dagje eerder ons parcours te "testen", bedankt mannen voor de "externe" kijk op ons parcours.

Vandaag nogmaals volledig parcours gecontroleerd, alle overharde stukken op de MTB, is inderdaad voor 95% zeer goed berijdbaar.
Voor de mensen die op het einde er wat door zitten hebben we de keuze gelaten om het laatste "zware" stuk wel of niet te nemen.

Dit wordt duidelijk aangeduid bij het binnenrijden van Zillebeke !!

Dus tot morgen iedereen, laat de reacties maar komen, iedereen van de organistie is makkelijk te herkennen aan onze rode truien van de "100km van Ieper".

Topic wordt komende week nog opgevolgd om jullie reacties te kennen en eventueel op vragen of suggesties te antwoorden.
Post Reply