Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ja jongens de pijltjes ze hangen er
in de streekkrant staat er in dat het de zondag is?????
en hier de zaterdag ???
aja zeg BRUTUS staat gij zo laat op zondags ,met of zonder kater
wijlle vertrekken hier op 8.30u dus dan zijn we rond 8.45u aan de flitspaal
ge weet de welke he diene voor naar moerzeke te gaan
dus op tijd opstaan

- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Achter Desso zal't geen zever worden als er wa volk door is gekomen !
Enige troost ... er liggen al een heel wat minder bladeren !! Ze staken allemaal tussen mijn magura's
Veel plezier morgen waarschijnlijk mooi weer !
En Jake kan ik morgen nog ergens verassingen verwachten ?? Is wel degelijk morgen zelle een foutje van de krant of verkeerd doorgegeven wie zal het zeggen
Greetzzzz.......
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Het stuk onverhard voor frituur't Belleke vond ik ook minder goed liggen
.
Op de splitsing net na afdaling van Vlassenbroekbrug had ik de 50km genomen. Op't stuk hierop volgend heb ik een zwaar conflict tussen wielen, blaren en remmen gehad
zo erg dat alles strop zat. Ik heb alles met stokjes eruit geprutst en terug vertrokken; maar na 2 maal opnieuw 't zelfde voor te hebben gehad
in m'n colère ben ik maar over de beek gesprongen en teruggereden om de 40km te vervolmaken en alsnog voor donker thuis te zijn
... moest nog langs de sponsor van de voetbalploeg gaan hé
... in 't Belfort nen Sint Bernardus van 't schap gedronken 
Op de splitsing net na afdaling van Vlassenbroekbrug had ik de 50km genomen. Op't stuk hierop volgend heb ik een zwaar conflict tussen wielen, blaren en remmen gehad
oei oei FLAMING-JAKKE , gij doet mij schrik krijgen
en als ik die gereden heb den donderdag was het meeste straat van de 40a50km??maar alle pijltjes hangde toen nog niet??
alle GUN*666???anders moesten de pijltjes nog hangen??
want die van HAMME gaan toch niet lopen
wat denk ge ?? en om 8.30u aan verhougstraten dat te koop staat???
Awel he ik heb van morgen dus nor baasrode wisten mtb had 56 km op de teller
en persoonlijk vond ik het nog goed meevallen twas een mooie rit trouwens
,kheb geene enkele keer moeten afstappen dus . Nee ben aan het liegen
twee keer afgestapt in vlassenbroek ver de trappen op te lopen en in grembergen om over nen boomstam te springen
. alsook twee slippertjes aan den desso
Die trappekes afrijden vond ik ook wel is de max in Vlassenbroek
Wel een geluk dat het gisteren ni neig geregend heeft want anders zal het wel een echte moorpoel geweest zijn ,zoals vorig jaar toen lag het veel zwaarder zelle . Dat er redelijk wa baan inzat da viel nog mee, was soms wel nodig om wa te recuppen
Dus ik ben weer een tevreden man ze
nu wa uitrusten en dan morgen diene bloso route in Hamme .
Om half 9 aan verhougstraten is in orde blade ,ik zal er zijn
Die trappekes afrijden vond ik ook wel is de max in Vlassenbroek
Wel een geluk dat het gisteren ni neig geregend heeft want anders zal het wel een echte moorpoel geweest zijn ,zoals vorig jaar toen lag het veel zwaarder zelle . Dat er redelijk wa baan inzat da viel nog mee, was soms wel nodig om wa te recuppen
Dus ik ben weer een tevreden man ze
Om half 9 aan verhougstraten is in orde blade ,ik zal er zijn
ja jongens die 50 km route van hamme
modder nie gewoon
in totaal hebben wij ,
van aan mijn deur te vertrekken
totaal 64km op 3u gedaan
maar sommige stukken niet te doen ??
maar allee ik en GUN*666,we hebben ons toch niet laten doen ,er mochten er veel afkomen ,wij moeten niet klagen,
zeker in hamme een schoon parcour
zeker eens doen jongens 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Niet geweest
We vreesden het weer en daarmee gisteren eens goed gaan eten en te lang blijven hangen ... enkele
'kes gedronken.
En dan sta je 's morgens op en blijkt het schitterend 'bike'weer te zijn, deze namiddag vertrek ik dan alsnog om alles eens los te rijden ... krijg ik me daar een regenbui over mijne kop seg
. Eigen schuld dikke bult hé !
Ben ik blij da ik vrijdag toch gaan rijden ben !! Anders was 't noppes geweest van't weekend !!
Volgende week naar Center Parcs Meerdaal, hoop mijn fietske mee te nemen en ginder eens de buurt te verkennen.
Gun666 & Blade: Goed gereden mannen !! technisch stuk is leuk hé, blauw en rood zijn't mooist om te rijden vond ik.
We vreesden het weer en daarmee gisteren eens goed gaan eten en te lang blijven hangen ... enkele
En dan sta je 's morgens op en blijkt het schitterend 'bike'weer te zijn, deze namiddag vertrek ik dan alsnog om alles eens los te rijden ... krijg ik me daar een regenbui over mijne kop seg
Ben ik blij da ik vrijdag toch gaan rijden ben !! Anders was 't noppes geweest van't weekend !!
Volgende week naar Center Parcs Meerdaal, hoop mijn fietske mee te nemen en ginder eens de buurt te verkennen.
Gun666 & Blade: Goed gereden mannen !! technisch stuk is leuk hé, blauw en rood zijn't mooist om te rijden vond ik.