25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nico wullaert
- Mountainbiker
N'en nieuwen in de forum
Post by nico wullaert »
Ik heb vorig jaar hier mijn eerste MTB tocht gedaan. De rit, de omgeving, het avontuur en het lekker afzien heeft ervoor gezorgd dat ik de smaak te pakken heb. Ik kom dan ook zeker Zondag af met mijnen nieuwe Cube. We gaan d'er nog eens nen lap op geven. Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
- grote plateau
- Kerstman
Re: N'en nieuwen in de forum
Post by grote plateau »
Dan is het zondag het juiste moment;we zullen met ons treintje klaar staan om hem op de rails te zetten rond de klok van 8.nico wullaert wrote: Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
Ge moogt er altijd opspringen.De vraag is telkens:wordt het een boemeltreintje
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Of hoelang zal dat babbeltje duren???grote plateau wrote:Dan is het zondag het juiste moment;we zullen met ons treintje klaar staan om hem op de rails te zetten rond de klok van 8.nico wullaert wrote: Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
Ge moogt er altijd opspringen.De vraag is telkens:wordt het een boemeltreintjeof een TGV.
.?
Of zal er daar wel mogelijkheid voor zijn om een babbeltje te doen??
- Traxer
- Kerstman
Heb mij alvast voorgenomen laatste wagonneke te spelen.veeteeteetje wrote:Of hoelang zal dat babbeltje duren???grote plateau wrote:Dan is het zondag het juiste moment;we zullen met ons treintje klaar staan om hem op de rails te zetten rond de klok van 8.nico wullaert wrote: Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
Ge moogt er altijd opspringen.De vraag is telkens:wordt het een boemeltreintjeof een TGV.
.?
Of zal er daar wel mogelijkheid voor zijn om een babbeltje te doen??
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
alé...de kerk is door de kogel
door een kalenderverschuiving(amai..wa woord!!)van zondag naar zaterdag in het voetbal van mijne kleine ronaldinho,kan ik toch komen biken naar sentebaas!!en da werd g*dv*rd*mme ne keer tijd!! 2006:op den tjool met een metalen spille in de linkerskoere...souvenier van de waregemse kliniek!! 2005:de familie had nie beter gevonden om op diene datum een jaarmis te regelen voor m'n overleden meter en peter,inderdaad...ze zijn overleden anders was er géén jaarmis!!
wanneer ik start weet ik nog nie...waarschijnlijk wa later op de middag om de files te mijden!!het worden de laatste kilometers terug zwaantjes tellen...stervende zwaantjes!!
mannekes...mispakt u nie aan de grotere afstanden!!veel vals plat kan uw gezondheid ernstig schaden!!
siejoe on sunday!!
groeten...dingo
siejoe on sunday!!
groeten...dingo