Ha, ga je naar Les Arcs?Wacko007 wrote:Het hangt er van af wat je gaat doen...
Ik ga binnenkort voor 4 maanden onafgebroken naar Les Arcs als animator bij FlowTrack.
Ik zal eens binnenspringen als ik in de buurt ben of als ik op één of andere powderchase die richting uitgestuurd wordt.
Voorlopig zit Les Arcs niet in het winterprogramma, maar wel La Plagne (da's ook een beetje Les Arcs), La Grave, Noorwegen, Canada en Verbier.
Have fun.
En on topic. Alles is idd afhankelijk van wat je gaat doen, hoeveel keer je gaat (of van plan bent het board te gebruiken), wat je eigen niveau is en wat je graag doet.
Om het in vaktermen uit te drukken: hou je van freestyle, koop dan géén swallowtail. Zoek een board dat bij je gewicht, lengte en rijstijl past.
Kortom, een beetje zoals een bike kopen.
Maar, eerlijk gezegd, ik zou het niet doen. Als je echt graag snowboard en er goed mee overweg kan, ga je na één week al op de limieten van zo'n plankje zitten. En dan ga je, zoals Tiles02 al aangeeft, spijt hebben dat je je geld aan die plank gegeven hebt.
Anyway, have fun. Enne, het sneeuwseizoen is al volop begonnen, hoor. Volgende week den auto in en weg dermee.