25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nico wullaert
Mountainbiker

N'en nieuwen in de forum

Post by nico wullaert »

Ik heb vorig jaar hier mijn eerste MTB tocht gedaan. De rit, de omgeving, het avontuur en het lekker afzien heeft ervoor gezorgd dat ik de smaak te pakken heb. Ik kom dan ook zeker Zondag af met mijnen nieuwe Cube. We gaan d'er nog eens nen lap op geven. Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
grote plateau
Kerstman

Re: N'en nieuwen in de forum

Post by grote plateau »

nico wullaert wrote: Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
Dan is het zondag het juiste moment;we zullen met ons treintje klaar staan om hem op de rails te zetten rond de klok van 8.
Ge moogt er altijd opspringen.De vraag is telkens:wordt het een boemeltreintje #-o of een TGV. #-o .?
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Hoi,

Ik heb goed nieuws !
Het zal zondag regenen maar niet met grote hoeveelheden :-) ik zal er dus zeker en vast zijn. Owja onderschat het niet want er zal nog redelijk veel wind zijn.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

grote plateau wrote:
nico wullaert wrote: Daar ik veelal alleen fiets moet ik mischien eens overwegen om met een treintje mee te rijden. Zo is er meer strijd, kun je iets leren van een ander en eens een babbeltje slaan,....
Dan is het zondag het juiste moment;we zullen met ons treintje klaar staan om hem op de rails te zetten rond de klok van 8.
Ge moogt er altijd opspringen.De vraag is telkens:wordt het een boemeltreintje #-o of een TGV. #-o .?
Of hoelang zal dat babbeltje duren???
Of zal er daar wel mogelijkheid voor zijn om een babbeltje te doen?? :-?
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Bij een om 8 uur vertrekkend boemeltreintje zal ik ook een wagonnetje aankoppelen.
Bij een om 8 uur vertrekkende TGV zal ik het moeten afkoppelen, denk ik :-D

Een uitgebreidde après zit er voor mij niet in, want in de namiddag een belangrijke petanquewedstrijd...

Toton
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

veeteeteetje wrote:
grote plateau wrote:
Of hoelang zal dat babbeltje duren???
Of zal er daar wel mogelijkheid voor zijn om een babbeltje te doen?? :-?
Heb mij alvast voorgenomen laatste wagonneke te spelen. :-k
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik start ook, vermoedelijk iets later dan 8.00u maar ik zal die forumtrein wel inhalen zoals gewoonlijk :wink: :drunk: (graptjen é gasten)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

alé...de kerk is door de kogel #-o door een kalenderverschuiving(amai..wa woord!!)van zondag naar zaterdag in het voetbal van mijne kleine ronaldinho,kan ik toch komen biken naar sentebaas!!en da werd g*dv*rd*mme ne keer tijd!! 2006:op den tjool met een metalen spille in de linkerskoere...souvenier van de waregemse kliniek!! 2005:de familie had nie beter gevonden om op diene datum een jaarmis te regelen voor m'n overleden meter en peter,inderdaad...ze zijn overleden anders was er géén jaarmis!! #-o wanneer ik start weet ik nog nie...waarschijnlijk wa later op de middag om de files te mijden!!het worden de laatste kilometers terug zwaantjes tellen...stervende zwaantjes!! :lol: mannekes...mispakt u nie aan de grotere afstanden!!veel vals plat kan uw gezondheid ernstig schaden!! :wink:
siejoe on sunday!!
groeten...dingo 8)
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

als ik kan kom ik toch af, heb heel wat van mij af te rijden want deze middag verschrikkelijk nieuws gekregen :cry: , maar ik zal wel alleen starten denk ik (niets persoonlijks hoor gasten :wink: )
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Zo, donderdagavond afgesproken met Luckyluc en Ivan om deze prachtige rit te rijden. We vertrekken omstreeks 9u.40. Hopelijk zit iedereen dan reeds op de fiets en is het wat minder druk. :wink: De forumboemeltrein zullen we wel niet kunnen inhalen, tenzij iedereen enkele keren lek rijdt. #-o
Post Reply