25/11/07 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

blades wrote:iemand idee hoe het parcours erbij ligt ? mud mud mud ???
plakkerige mud ... maar de schoonheid van het hageland doet je dit snel vergeten :wink:
Als alles snor zit kom ik ook af (afhankelijk van de hoeveelheid vocht bij de breugheltafel zaterdagavond, met de fiets op en af).
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

verhoeve wrote:Met het weer dat er geweest is kan je wel wat modder verwachten ja.
Ikzelf ga niet aanwezig in Aarschot. Mooie tocht daar nix van maar vind het vreemd dat ze deze tocht op zelfde datum als Scherpenheuvel (Messelbroek) zetten. Beide plekken liggen maar 10 km van elkaar en bij mijn weten staat die toertocht van Scherpenheuvel al jaren op dat weekend.
Heb wel ergens gelezen dat Aarschot normaal gezien 18 november ging doorgaan maar de reden waarom het nu later is weet ik niet.
Welke tt heeft de De Monteé Imposible ???
Daar zullen de x-treme bikers zijn :wink:
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

[Welke tt heeft de De Monteé Imposible[/b] ???
Daar zullen de x-treme bikers zijn :wink:[/quote]

Die van Aarschot, den deze dus :wink:
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

Trevorken wrote: Inderdaad, ik hoop dat ze niet allebei in Testelt komen, anders wordt het nog plezant.
dit is het parcours van Messelbroek :
We verbinden bossen en velden in een gevarieerde omloop tussen Scherpenheuvel, Keiberg, Messelbroek, Testelt, Averbode, Okselaar, Zichem en Scherpenheuvel (de deelgemeenten van Scherpenheuvel-Zichem). Veldwegen, single trails, pittige klimmetjes, naaldbossen, loofbossen, over de dijk langs de Demer: er is voor elk wat wils.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

't zijn allebei mooie tochten ... waarom toch op een zelfde dag organiseren #-o
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Willy D wrote:'t zijn allebei mooie tochten ... waarom toch op een zelfde dag organiseren #-o

Breek mij de bek niet open....

Deze datum lag meer dan een jaar vast voor MTBC Messelbroek. Aarschot triatlon stond een maand geleden nog op 18 november.

Trouwens, wij hebben ook onze Montée Impossible in Averbode. Voorts is het niet de bedoeling onze EHBO mensen/ziekenwagen veel werk te geven. Deelnemers nu zondag in Scherpenheuvel zijn in elk geval verzekerd langs de Vlaamse Wielrijdersbond. Bedenk ook, zonder afbreuk te doen aan eender welke organisatie, als er 2000 deelnemers zijn zoals vorige week in Rotselaar, je 10 minuten te voet moet aanschuiven aan de hellingen.

Met deze alvast iedereen welkom volgend jaar zondag 23 november 2008 tss. 8 en 11uur in Scherpenheuvel. En aan de organisatie van Aarschot: hou het sportief en hou een beetje rekening met je naaste geburen volgend jaar. Zo kunnen we ook eens bij jullie komen rijden.

Met sportieve groeten.
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

Dr.Luke wrote: Trouwens, wij hebben ook onze Montée Impossible in Averbode.
En waar is die dan ergens gelegen?
Komt diene ook voor in dieje vaste toer van Averbode?

Grtz
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Svennemans wrote:

Grtz
Ligt niet op de vaste toer. Gewoon een klimmetje waar er heel wat voet aan de grond zullen zetten.
Come and see :wink:

(Ik ken de Tienbunder ook als mijn broekzak. Elke toer heeft zo zijn charmes).
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Dr.Luke wrote:
Svennemans wrote:

Grtz
Ligt niet op de vaste toer. Gewoon een klimmetje waar er heel wat voet aan de grond zullen zetten.
Come and see :wink:

(Ik ken de Tienbunder ook als mijn broekzak. Elke toer heeft zo zijn charmes).
Hey Dr. Luke,

ben zelf van Averbode, welke bedoelt ge? Op de weefberg ene? Toch niet aan de steengroeve?
Dr.Luke
Mountainbiker

Post by Dr.Luke »

Weefberg, als ik mij niet vergis. Je kent de streek, er zijn geen 1000 mogelijkheden.

Misschien de zwaarste helling ligt op het einde. Zeker niet scherp, of niet technisch...
Post Reply