Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja jongens :( of anders zie ik niet goe :roll: ik ging die route van hamme rijden ????mijn vertrek was daar aan moerzeke aan de lichten :-) wat zie ik die route van baasrode ?? dus ik volg die dan? ok dat ging goed veel straat maar allee ik was juist vertrokken dus :oops: ik kom aan in dendermonde aan de brug voor grembergen en ik kan kiezen voor 30-40-50 km ik kies de 40-50 manmanman pijltjes tot waar ze die gevangenis willen zetten en gedaan geen pijltjes meer dus ik naar zwembad voor die andere pijltjes voor de 30 dan :cry: heb de gij ze gezien :oops: ik ook niet dus ik rij een beetje rond achter zwembad dan aan de kliniek zie ik een pijl :drunk: :bounce: :bounce: dus ik volg diene dan weer #-o en ik kom dan uit waar wij zijn gestart de zondag?????voor naar verschuren te rijden in die veldbaan wel de 2 de tot aan het straat en ja :cry: :oops: weer gedaan of anders was ik veel te vroeg :-? ik hoop het voor de jongens van zaterdag [-o< want anders [-X :cry: veel geluk de zaterdag jongens =D>
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

:lol:

ze zullen vandaag en morgen nog werk hebben alléé 8)

Ik ga morgen namiddag om +-14u een poging wagen om de TT van Baasrode te verkennen. Zaterdag kan ik nl niet (Plopsaland Indoor -> madam heeft tickets gewonnen #-o ), zo heb ik de kans toch nog ritje te maken en eventueel enkele nieuwe wegjes in ons streek te ondekken.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

inderdaad ze zijn hier volop bezig met de bepijling ,dat zal wel dik in orde komen tegen zaterdag en ze geven mooi weer af ,dus ik zie het volledig zitten en zal zeker van de partij zijn .

Gaat er iemand zondag gaan rijden kan zijn dak meega dan voor wa los te rijden . Ale als het ni te neig regend he want voor zondag geven ze wel regen zekers :-?
Misschien kunnen we die bloso route van Hamme is gaan verkennen ...
laat maar iets weten he mannen :wink:

Groetjes en tot in den draai :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ik ga mee GUN*666 ,juist nog een uurke afspreken en een plaatske, 8) BRUTUS als ge meegaat ?? :wink: voor u kunnen we afspreken aan de rode lichten voor naar moerzeke te gaan :roll: als het niet te ver is voor u :oops: die rode lichten ,want hamme is toch nog redelijk groot ,
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Normaal was't voorzien dat ik zondag naar Hulst ga, moest het niet doorgaan en 't weer is deftig ben ik mee :lol:

PS moest er iemand morgen om 14u zin hebben en kunnen, ik ga TT van Baasode verkennen en pik hier in aan't Saske, altijd welkom :bounce:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

spijtig ik kan niet ik moet morgen achter mijne motozadel gaan :cry: maar ik hoop dat de pijltjes er nu allemaal hangen :wink: anders :cry: amai gij gaat graag eens ver om te gaan rijden :roll: normaal vind ge hier toch ook uw goesting :-) dat denk ik toch :oops:
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kzal vantweekend ook niet veel op den MTB te vinden zijn vrees ik
zaterdagvoormiddag naar de luchthaven achter ouders en tegen dat ik terug thuis ben kan dat gemakkelijk 13u zijn (zonder vertraging).
Zaterdagavond naar Groove City dus zondagmorgen zal ronken worden.
Misschien een kans in de namiddag maar dat valt nog af te wachten
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik vind het altijd plezant om eens in een andere streek te rijden. Hulst is eigenlijk niet zo ver hoor ... juist achter Sint Niklaas :wink:

Het maakt me ook nie zo veel uit om hiervoor wat vroeger op te staan, naar Kalmthout vorige week zijn we om 07u15 vertrokken en tegen iets voor 13u was ik thuis. Schitterend weer, pracht parcours gereden op de heide en in de bossen, gewassen en nen dikke Westmalle van't vat gedronken :bounce:

That's life folks =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Blade ik ben ni goe mee , rode lichten ?????? en wa als het groen is wat dan :drunk: nee effe serieus we kunnen terug aan verougstraete afspreken rond half negen of als jij liever 9 uur hebt ? En Brutus als je mee wil , hoe meer hoe beter he :bounce:

Ik moet morgen tot drie uur werken en om half 4 mijn zoontje van school halen dus ikke kan ni mee Jake, misschien tot zondag dan he .
Ik heb die tt in hulst vorig jaar gereden mooie tt moet ik wel zeggen het lag toen wit gevroren geloof ik :roll:

Zeg Daaf ge moet wa minder drinken en meer rijden ge zijt ni goed bezig zo zelle [-X :P :P :P :lol:
brutus
Mountainbiker

Post by brutus »

:-D ja mannen ikzou wel willen maar ik ga zaterdagavond naar den anderlecht kijken :P , dus steldat we daar iets kunnen halen dan is da feesten en dan zal ik forgait moeten geven. Maar ja het kan ook zijn dat we vroeg moeten terugkeren en dan zou ik wel eens durven aanpikken bij jullie. Kom wel nog eens op de site kijken hoe da jullie afspreken.
Voor mij is da in ieder geval goed aan de lichten van moes. Laat wel nog iets weten en kom wel nog eens kijken om hoe laat jullie dan afspreken. #-o :bounce: :drunk:
Post Reply