goed uitgepijld zeer belangrijk (+gevaarlijk punten aangeduid)
bevoorrading mag voor mijn sober zijn(koek+sportdrankje)
goed bike wash niet telang moeten wachten
douche gebruik al enkele jaren nie meer
)
Post by triple XXXL »
Post by Schoupabiker »
Post by Herder Alex² »
Ik werp hier geen steen naar St-Andries. Ik vind het fout van organiserende clubs dat ze niet in een back-up voorzien. Op voorhand bekijken : wat kunnen we tekort komen ? Waar en wat kunnen we nog op zondag bijkopen ? Er zijn nog supermarkten of drankwinkels open op zondag. Ongeopende dozen neemt een leverancier steeds terug. Vooraf wel te bespreken. Organisatorisch komt er veel bij kijken, maar al doende leert men. Dus St-Andries : keep on going !i-Mac wrote:Te St-Andries is het aantal deelnemers meer dan verdubbeld, en was er zo goed als niets meer voorhanden voor de namiddag rijders.
St-andries was op een zaterdagHerder Alex² wrote:Ik werp hier geen steen naar St-Andries. Ik vind het fout van organiserende clubs dat ze niet in een back-up voorzien. Op voorhand bekijken : wat kunnen we tekort komen ? Waar en wat kunnen we nog op zondag bijkopen ? Er zijn nog supermarkten of drankwinkels open op zondag. Ongeopende dozen neemt een leverancier steeds terug. Vooraf wel te bespreken. Organisatorisch komt er veel bij kijken, maar al doende leert men. Dus St-Andries : keep on going !i-Mac wrote:Te St-Andries is het aantal deelnemers meer dan verdubbeld, en was er zo goed als niets meer voorhanden voor de namiddag rijders.
Idd, allemaal goed en wel, maar mag het ook bij een TT?? Ik kan gerust een TT van 45km (geen toertje van 15km door het bos!) inrichten die bijna 75-80% offroad aandoet, maar de boswachter zal mij niet graag zien komen want na de passage door het bos zal het aantal paden verdubbeld zijn. Ook zijn er veel bossen waar je gewoon niet in mag omdat ze privé zijn. En zo zijn er vele hoor, waar je dikwijls gaat rijden en opeens staat de eigenaar daar dat je eigenlijk op zijn eigendom zit... Ik geloof u dus niet vrij! Maar doe gerust eens, laat mij dan wel weten wanneer die TT doorgaat!MADRISTA666 wrote:geloof me vrij!!!! gisteren nog in het bos bij ons gaan rijden en géén straat gezien of overgestoken
Ik ben er mee akkoord dat dit het best is dat men steeds dezelfde manier van bepijlen aanhoudt.Schoupabiker wrote:.....- Duidelijke afpijling is wel leuk en het hoeft dan niet met 3 pijlen misschien maar wel een beetje consequent (niet één keer 20 m voor een splitsing en volgende keer op de splitsing ...).
Post by MoozeMeiske »