Dan zijn we met 2willemske wrote:Maak een forum op u site voor veldrijder Martini ik ben eerste lid
Maar veel meer volk zal er nie komen!
Als gij wilt helpen met het te promoten wil ik het wel proberen ja...
Ik doe zeker mee, wij zijn trouwens samen al aan het brainstormen hoe we verder kunnen gaan.Alfonso wrote:Ik ben alleszins bereid om mee te helpen aan zo'n forum over het veldrijden. Volgens mij zijn wel vele mensen geïnteresseerd in het veldrijden, dus met de nodige reclame kan dit zeker succes hebben. Wie wil meehelpen aan het opbouwen van dit forum kan me altijd contacteren via PB.
Ik heb redelijk wat ervaring i.v.m. het opbouwen van fora en laat het veldrijden nu mij erg interesseren... Een ideale combinatie, niet?
Post by Mister No Chaïn »
Het zou dan ook de bedoeling zijn, eens de lay-out en zo vast ligt en de thema's, contacten en verbindingen te leggen met een site.Mister No Chaïn wrote:Dit forum is de verderzetting van CCO, in principe is het voor een forum wel een must om aan een goeie website verbonden te zijn. Dit kleinschallig projectje van iemand komt dan ook niet echt van de grond aangezien er geen aanvoer is.
Post by den mountenbiker »
Post by den mountenbiker »
Eerst eens de boel afkijken wat het allemaal inhoudMARTINI wrote:Zelfde vraag:den mountenbiker wrote:Ben ook een grote fan van het veldrijden volg het op de voet
en een forum uitbouwen vind ik best ok![]()
Wil je enkel lid worden of ook veel info mee verwerken & andere?