Hey Dr. Luke, woonde gij in Messelbroek?Dr.Luke wrote:Ik dacht dat dat redelijk duidelijk was bij het openen van deze topicbulls68 wrote:is't in scherpenheuvel aan de basiliek dat we moeten zijn of in messelbroek ?:
Vertrek: Voetbalkantine KWB
Spordel, SCHERPENHEUVEL
(ruime vaste parking 'P Mariahal';
achter de basiliek/Mariahal)
Nog aan het recupereren van de laatste rit misschien?![]()
(Kantine en voetbalveld Messelbroek zijn 'zone-vreemd' verklaard voor sportwedstrijden).
25/11/07 Scherpenheuvel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Scherpen-broek
Bende gij dan van Messelbroek, verhoeve?verhoeve wrote:Wel das een uitspraak die volgens mij al eeuwen meegaat (met lichte zin voor overdrijving).
Ze zeggen altijd dat in Messelbroek geen weer is.
Vraagt mij nie vanwaar het komt maar het bestaat nu eenmaal.
Ik heb daar gewoond en ben er nu terug aan't bouwen.
Ik ken de uitspraak niet, maar ik weet wel dat ik er heeeeeeeeeeeeeeel graag heb gewoond en er ontzettend naar uitkijk om er terug te gaan wonen!!!
Normaal gezien verhuis ik in de loop van April van volgend jaar!
waarom niet, ik heb vorige zaterdag ook 2 tochten gereden en zondag Rotselaar (+50km naar Rotselaar en terug langs de weg...)Willy D wrote:meent ge dat? Dat betekent dat (bij redelijk berijdbaar parcours) de tocht kan 'gedubbeld' worden?Dr.Luke wrote:Voor de wakkere bakker en de late rakker:
Inschrijving: 8uur to 11 uur
Het was misschien koud voor sommigen, maar ik heb in elk geval gezweet als een paard
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
ik zal er zeker zijn!! ik ben een geboren en getogen in Scherpenheuvelen woon er al men leven lang dus ben ik zeker van de partij!!!