Expo Velo Sport 2007

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Bij RS zat een technieker die duidelijk wel wist waarmee hij bezig was. Waarvoor veel respect.
Ben trouwens ontgoocheld door het gros van de nieuwe Marzo's.. Zien er zo cheap ass plastiek uit :(
tègniesj
Mountainbiker

Post by tègniesj »

jongens toch... zo vitten op de standbemanning en verkopers [-X
Als je zelf in hun schoenen zou staan, zou je wel anders praten.
Zij moeten een heel uitgebreid gamma (veel meer dan je je kan inbeelden) in hun kopje steken en op een beurs verdedigen.

Heel vaak gebeurt het dan ook nog dat zij de produktinformatie pas krijgen enkele dagen (soms uren/minuten) voor de opening van de beurzen. Should i tell more? #-o

Wb prijzen: De meesten mogen geen prijzen geven aan particulieren. Zij kennen de prijzen die ze geven aan hun dealers, maar mogen geen verkoopprijzen geven omdat die te sterk kunnen uiteenlopen. Vandaar dat je soms zo'n "rare" reacties krijgt.

Dus een beetje respect graag voor jullie zielsgenoten aan de andere kant van de stand :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Hubertje wrote:Bij RS zat een technieker die duidelijk wel wist waarmee hij bezig was. Waarvoor veel respect.
Ben trouwens ontgoocheld door het gros van de nieuwe Marzo's.. Zien er zo cheap ass plastiek uit :(

Nieuwe Zochi's komen van Taiwan.....mijne xc 700 is mijn laatste Zochi duzz.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Nieuwe Zochi's komen van Taiwan.....mijne xc 700 is mijn laatste Zochi duzz.
Ge dacht toch niet dat ik dat niet wist? Ge beledigt me nu wel, hoor :lol:
Zonde, da ist. Vooral omdat je't er ook aan ziet :cry:
Waarom vraag ik me dan af... Ze zijn er zelfs duurder op geworden #-o
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

de dempers en de corsa sl worden nog in italie gemaakt :P
FantaDHrider
Mountainbiker

Post by FantaDHrider »

tja de top kwaliteit van de marzo's gaat echt niet verder achter uit sinds het nu in Taiwan wordt gemaakt.De kosten zijn daar wat gunstiger voor de hand en dat geldt ook voor de meeste frames die in taiwan worden gemaakt zoals Specialized etc :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Zolang ze spul HIER maken koop ik spul van HIER.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

tègniesj wrote:jongens toch... zo vitten op de standbemanning en verkopers [-X
Als je zelf in hun schoenen zou staan, zou je wel anders praten.
Zij moeten een heel uitgebreid gamma (veel meer dan je je kan inbeelden) in hun kopje steken en op een beurs verdedigen.
Elk jaar is het ook anders, dat klopt... Het moet boeiend blijven voor de consument, maar voor de verkoper wordt het moeilijker. Toch is het geen excuus. Je moet het kennen! Doe je het goed, dan lukt het ook.

Heel vaak gebeurt het dan ook nog dat zij de produktinformatie pas krijgen enkele dagen (soms uren/minuten) voor de opening van de beurzen. Should i tell more? #-o
Naast ons waren ze vrijdag inderdaad om 13u59 nog een briefing aan het doen over de materialen die werden voorgesteld op hun stand... Sterk!

Wb prijzen: De meesten mogen geen prijzen geven aan particulieren. Zij kennen de prijzen die ze geven aan hun dealers, maar mogen geen verkoopprijzen geven omdat die te sterk kunnen uiteenlopen. Vandaar dat je soms zo'n "rare" reacties krijgt.

Dus een beetje respect graag voor jullie zielsgenoten aan de andere kant van de stand :wink:
De technische vragen zijn de gemakkelijkste. Er zijn echter gevallen die nog wat anders vragen. Daar een diplomatiek en vriendelijk antwoord aan geven is de kunst.
Al bij al wel iets tof. Ga je daarna nog 2u autorijden tot in Landgraaf om 4u op je snowboard te schuiven, 2u en half met de auto terug en een korte slaaprust van 3u tot 7u30 voordat je weer een hele dag op de beurs moet staan incl. afbouw, dan zoek je zelf problemen! :lol:

Greetz,

Julien.
MTB-Tibi
Mountainbiker
Location: Sportivo full xt group/Trek 6500/Orbea Opal Carbon/Scatto Black Hawk

Post by MTB-Tibi »

Leuke beurs :-D !
veel prachtige mooie mountainbikes en koersfietsen, een babbeltje met museeuw, en een mooie gesigneerde poster van filip Meirhaeghe :-)
ook de show van Kenny en Wesley Belaey en die bmx'er was echt spectaculair!

Volgend jaar ben ik er weer!

Greets, MTB-TIBI
mtbfool
Mountainbiker

beurs.

Post by mtbfool »

Ik moet zeggen dat het belgische publiek wezenlijk anders is dan de ollanders he.
Zondag bij moozes in de stand gestaan omdat ik zelf moozes doe in nederland en echt heel erg veel goede reactie's gehad van de mensen.
Veel concrete belangstelling en erg veel psitieve reactie's van de mensen.
Ook wij geven de prijzen wel weg maar dan alleen gekoppeld aan een bepaalde configuratie met het antwoord dat alles mogelijk is.
Veel mensen stonden ook te kijken van het scherpe prijzen aanbod.
Komende weekend de open deur dagen in meerhout en ik moet zeggen kijk er naar uit om weer in belgie te zijn en te werken.

grtz;jan"mtbfool"van dijk
Post Reply