25-11-2007 Sint-Baafs-Vijve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Ik las iets van weergoden, hier ben ik nog eens met mijn weerdinges, het heeft vandaag verschhrikkelijk veel gereden in en rond st baafs vijve, overmorgen verwacht men nog neerslag maar niet zoveel, zondag zou opnieuw flink regenen. Als dit klopt dan is het een modderpoeltje van jewelste :lol:
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

slijkcrosserke wrote:
fast & furious wrote:
slijkcrosserke wrote: Kzou der beter naar vragen na de rit zeker :drunk:
Dat waren er een paar fleskes zeker?
Ze zullen ze samen moeten kraken é :wink:
ZE,wie is ZE?????
ZE [-X [-X
WE :bounce:
Aja,k'peisde het al :drunk: :-D :drunk: :-D !!!!
chamberke
Mountainbiker

Post by chamberke »

Zo te lezen een mooie rit met veel variatie.
Ik kom zeker af met nog een paar mtb'ers.
Tot Zondag
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Modder of geen modder, ik ben er bij...voor een kleine 35 km (andere verplichtingen op zondag, dedju!) :oops:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vorig jaar was ik ook een van de 1572 tevreden deelnemers :-D , net als het jaar daarvoor, maar herinner ik me geen zware stroken en dit vooral door de weersomstandigheden? Ik heb deze tocht toch altijd als redelijk zwaar ervaren. Verbeter me als ik het verkeerd voorheb.
En ik was inderdaad tevreden alhoewel er géén veld- en weidedoorsteken inzaten. Elk zijn goesting, maar een goede velddoorsteek moet in niets onderdoen voor andere offroadstroken.
Last edited by Lichterveldenaere on Thu 22 Nov 2007 00:24, edited 1 time in total.
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

iedereen maakt reclame voor zijn eigen dat hoort zo. Iemand afbreken is het makkelijks. Laat deze discussie vlug vallen mtbkers houden van verschillende parcours. Er zijn er die terugkomen en andere niet. Voor elk wat wils.
Rik
Mountainbiker

Post by Rik »

Is er op de 50 km ook 1 bevoorrading. Aan welke km. Kwestie van te weten hoe groot mijn pichnickzak moet zijn. Ik hou er niet van de stranden net voor de meet. :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Rik wrote:Is er op de 50 km ook 1 bevoorrading. Aan welke km. Kwestie van te weten hoe groot mijn pichnickzak moet zijn. Ik hou er niet van de stranden net voor de meet. :lol:
Na hoeveel kilometer weet ik niet,maar in SBV zijn er altijd 2 bevoorradingen voor wie de 50 doet!!!Ik kan je ook zeggen dat deze steeds verzorgd zijn en dat de keuze toch ruim is qua aanbod van eten en drinken.

P.S : Ik strand altijd net na de meet....................in den aprés :lol: :lol:
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Valt die zondag in Oost Vlaanderen weinig te beleven dus wij komen ook af!

Wordt onze vuurdoop want nog niemand heeft die tocht ooit gereden. Ziet er veelbelovend uit.
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Vorig jaar ook deze tt gereden en nu zal ik hem ook rijden na 14 dagen ni op de bike gezeten te hebben gaan we uiteraard voor de groten toer
14 dagen geleden te lang blijven plakken op I love techno en vorige week te lang blijven plakken in de Morea.
Ik dacht dat het deze tt was met onder andere Tiegemberg en zo of heb ik da verkeerd?
Post Reply