24/11/2007 Tielt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

pompier wrote:
deurbieter wrote:nog geen parkoer beschrijving?? :bounce:
Verleden jaar van Tielt naar Schuiferskapelle , Doomkerke ,Ruiselede ,Wingene ,Egem en terug naar Tielt .
Als je op zoek gaat naar de torens moet je naar Wingene Hé ,want er staan er veel .
Naar ik nu recent hoorde van iemand van de organisatie, is het parcours gewijzigd. Daar er al zoveel tochten richting Beernem/Ruiselede/Wingene gaan, opteren ze nu om meer richting Schuiferskapelle-Kanegem te gaan. Ik weet niet in hoeverre Wingene en zo nog zal aanwezig in het parcours, maar het zal toch serieus wat anders worden dan vorige keer.

Nu, normaal gezien kom ik wel af. Hun zomertocht al vaak gereden en die is voor de streek aangenaam als je aan dit genre van streekeigen tochten bent. De wintertocht nog nooit gereden. 't zal in de voormiddag zijn, want ik moet 's namiddags nog werken (voorstelling Roeselare, 1(0) jaar terug op 24-25-26/11 mét beelden uit de TT Oekene van 2006)
den blinky
Kerstman

Post by den blinky »

[-o< kan der iemand zeggen vanaf wanneer er gestart kan worden en tot hoelang . #-o
zullen ook den dezen moeten doen want anders geen in het rond hier dus tot zaterdag om ?????? #-o

see you :wink:
Tambar
Mountainbiker

Post by Tambar »

den blinky wrote:[-o< kan der iemand zeggen vanaf wanneer er gestart kan worden en tot hoelang . #-o
zullen ook den dezen moeten doen want anders geen in het rond hier dus tot zaterdag om ?????? #-o

Op kalender van mountainbike.be staan de starturen :^o .
Op cyclo.be worden deze bevestigd.

Bart
Edge
Mountainbiker

Post by Edge »

We komen met een paar man af....en de dag erna lekker werken op de tocht te St Baafs Vijve... Ik zie jullie aan de bevoorrading.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Iemand die weet hoe het parcour er aan toe is?
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

komen ook af, starten rond 8:30, en hopelijk goed vettig parcour
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

den blinky wrote:[-o< kan der iemand zeggen vanaf wanneer er gestart kan worden en tot hoelang . #-o

alé blinky...voor ne leffe zou ik alles doen :wink: van 8.30-14.00 uur!!
groeten...dingo 8)
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

misschien tot morgen vroeg, als de bijeenkomst van de oktobertochters vanavond niet te lang uitloopt :-?

Toton
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

8) we zullen er zijn osantus =D>
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Starten kan vanaf 08u30 tem 14u00, Europhallen Tielt, na de kliniek rechts afslaan en pijltje Europahal volgen
Post Reply