Goed nieuws mbt de geplande opening van een permanente route in de omgeving van Roeselare. Het technisch parcours uit 'Roeselare Fietst' (begin september) dat door de stad georganiseerd wordt, zal een permanent parcours worden.
Zie onderstaand persbericht:
PERMANENT MOUNTAINBIKEPARCOURS OP SCHIERVELDE
Op Schiervelde wordt een permanent technisch mountainbikeparcours aangelegd en uitgepijld.
Er wordt een technisch mountainbikeparcours aangelegd in de omgeving van de site Schiervelde die achteraf wordt opgenomen in de permanente mountainbikeroute. Het parcours zal langs hoeve Dedrie en langs de Mandel lopen.
De Technische Dienst zal met eigen middelen zorgen voor een voorlopige uitpijling van het parcours, in afwachting van een definitieve uitpijling bij de opening van het permanent mountainbikeparcours in Roeselare door Westtoer.
Roeselare (gepland)
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
02/07/2008
Geachte
Voorlopig liggen de werkzaamheden rond een permanente mountainbikeroute terug stil. Ik denk dat er in het najaar zal aan verder gewerkt worden.
Er is wel een nieuw ontwerp klaar maar alle private eigenaars van onverharde wegen moeten terug opgezocht worden en gecontacteerd om een overeenkomst op te maken.
Contacteer mij gerust eens rond november 2008.
Met sportieve groeten.
Frans Mullier
Sportfunctionaris
Sportdienst Roeselare
Zuidstraat 5
8800 Roeselare
tel. : 051/26.23.62 - fax. : 051/26.23.69
sport@roeselare.be
Geachte
Voorlopig liggen de werkzaamheden rond een permanente mountainbikeroute terug stil. Ik denk dat er in het najaar zal aan verder gewerkt worden.
Er is wel een nieuw ontwerp klaar maar alle private eigenaars van onverharde wegen moeten terug opgezocht worden en gecontacteerd om een overeenkomst op te maken.
Contacteer mij gerust eens rond november 2008.
Met sportieve groeten.
Frans Mullier
Sportfunctionaris
Sportdienst Roeselare
Zuidstraat 5
8800 Roeselare
tel. : 051/26.23.62 - fax. : 051/26.23.69
sport@roeselare.be