Dag Eddy,Bouwerke Ed wrote:Ik wens ook iedereen te bedanken voor hun deelname.![]()
![]()
![]()
Ik zit met gemengde gevoelens over het verloop van de tt. Ik teken al drie zomer- en winteredities voor het parcours en zet me er telkens 200% voor in, daarom moet het volgende van mijn hart.
Wat er nu al in de voorbereiding en tijdens de tocht verkeerd liep was er voor mij over!!![]()
Het is niet de eerste keer dat de aanvulling van de bevoorrading te laat was, wat voor de bevoorradingsmensen ook zeer genant is! Deze personen hadden het gsmnr niet van de aanvuller!! Ikzelf heb driemaal moeten tussenkomen(rijden naar de winkel) wat niet afgesproken was. De pechdienst was dezelfde persoon als aanvuller van de bevoorradingen en als als ik hem belde nam hij meestal niet op.
Laatste twee vergaderingen heb ik moeten missen wegens mijn werk en al parcoursbouwer was mijn voorbereiding af samen met Lieven.
Spijtig van al die tijd dat ik er in steek en dan hoor dat er geen tt-plan uitging.
Ik kan nog meer de vuile was buiten gangen, maar voor mij is de maat vol!!
De bevoorrading moet geen buffet zijn, maar een minimum moet er altijd zijn en de hoeveelheid deelnemers doet daar niet aan, want op zaterdag zijn de winkels open.
Dit zal waarschijnlijk de laatste editie geweest zijn met Bouwerke Ed.
Als je weet dat ik 7dagen verlof daarvoor neem, Dirk en Marc 5dagen en dan nog moet ik twee dagen na de tt alleen het crossparcours en de eenmalige speciale stroken nazien en effen maken.
Jurgen,Peter,Nick en Frederick bedankt!!Ook de mensen aan de inschrijvingstafel,afspuitstand en douches bedankt en niet te vergeten de mensen die ons eenmalige toelating gaven voor het betreden van hun domein.
Met alle respect voor je gevoelens, maar toch moet je beseffen dat alle!!!! 2200 deelnemers een fantastische dag gekregen hebben en dit dankzij de voltallige groep brugse bikers! Je mag je niet vastpinnen aan details zoals een uitgeplunderde bevoorrading etc, want dit zijn bijzaken!
De hoofdzaak van een tocht is en blijft het parcours en dit was TOP!!!
Ik zou vragen, laat alles eens rustig bezinken en maak geen overhaaste beslissingen, want dat zouden wij allemaal jammer vinden!
Het is wel belangrijk om met het bestuur samen te komen en de pijnpunten van die dag te bespreken en dan ...op naar volgend jaar he!
Met vele groeten,
Katrien