25/11/07 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Sjoerie wrote:Mhm ik had graag nog eens afgezakt naar het hageland maar het past niet :(
Hoe da nie, tgaat toch nie regene?! :P

Grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

yow jongens zit met een dilemma twijfel tussen deze tt of diene van messelbroek moet nl een 80km rijden en zou wel de mooiste willen rijden. is deze wat te vergelijken met diene van langdorp van in mei dacht ik,das daar vree schoon streek en aarschot ligt er vlakbij daarmee. Iemand idee van hm op deze tt, alvast bedankt, grtjs
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Strikybart wrote:
Sjoerie wrote:Mhm ik had graag nog eens afgezakt naar het hageland maar het past niet :(

Grtz

Code: Select all

Zondag trekt een regenzone over ons land. Ze wordt gevolgd door onstabiele en koudere polaire lucht die begin volgende week ons weer zal bepalen.
Ik denk dat ik een rustig kort tochtje ga doen op de weg :-)
J.G.
Mountainbiker

Post by J.G. »

Sjoerie wrote:
Strikybart wrote:

Grtz

Code: Select all

Zondag trekt een regenzone over ons land. Ze wordt gevolgd door onstabiele en koudere polaire lucht die begin volgende week ons weer zal bepalen.
Ik denk dat ik een rustig kort tochtje ga doen op de weg :-)
Weersvoorspellingen van meer dan twee dagen, daar geloof ik nie in. Zal vrijdag of zaterdag nog wel eens zien.
Dit lijkt me wel een plezante TT.
Biker Zjé
Mountainbiker

Post by Biker Zjé »

En of het een plezante toertocht is :wink:

Vorig jaar kon ik hem door knieperikelen niet rijden en ook dit jaar moet ik jammer genoeg verzaken.

Ik heb hier nog wel mijn verslag 2005 8)

Echt veel zal er aan het parcours niet gewijzigd zijn.
ron 1
Mountainbiker

Post by ron 1 »

weer of geen weer ik kom zeker heb deze ook vorig jaar gereden , mi niet opgeraakt maar heb er der wel zien oprijden zal deze zondag ni waar zijn met zulk weer , alee een zeer toffe streek om te rijden :bounce: :bounce:
blades
Mountainbiker

Post by blades »

iemand idee hoe het parcours erbij ligt ? mud mud mud ???
verhoeve
Mountainbiker

Post by verhoeve »

Met het weer dat er geweest is kan je wel wat modder verwachten ja.
Ikzelf ga niet aanwezig in Aarschot. Mooie tocht daar nix van maar vind het vreemd dat ze deze tocht op zelfde datum als Scherpenheuvel (Messelbroek) zetten. Beide plekken liggen maar 10 km van elkaar en bij mijn weten staat die toertocht van Scherpenheuvel al jaren op dat weekend.
Heb wel ergens gelezen dat Aarschot normaal gezien 18 november ging doorgaan maar de reden waarom het nu later is weet ik niet.
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

verhoeve wrote:Met het weer dat er geweest is kan je wel wat modder verwachten ja.
Ikzelf ga niet aanwezig in Aarschot. Mooie tocht daar nix van maar vind het vreemd dat ze deze tocht op zelfde datum als Scherpenheuvel (Messelbroek) zetten. Beide plekken liggen maar 10 km van elkaar en bij mijn weten staat die toertocht van Scherpenheuvel al jaren op dat weekend.
Heb wel ergens gelezen dat Aarschot normaal gezien 18 november ging doorgaan maar de reden waarom het nu later is weet ik niet.
Inderdaad, ik hoop dat ze niet allebei in Testelt komen, anders wordt het nog plezant.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Deze Moense Steenbakker zal er zeker aanwezig zijn, nog beetje reclame komen maken voor onze eigen toertocht op 15 december (www.steenbakkers.be). Het is mijn eerste tocht in deze streek, ben student op kot in Leuven en wil ook hier wat meer biken. :lol:

Ahja, ook wij hebben in onze jaarlijkse toertocht een MI hoor, wij bieden de bikers dan de keuze, er vol voor gaan of de klim via de gewone weg doen. [-X
Post Reply