18/11/07 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
neverest
Mountainbiker

Post by neverest »

Klopt inderdaad. gewoon op de belangrijke punten een mat meer leggen en je kunt niet meer tricheren. Rij ieder jaar ook Egmond-Pier-Egmond en daar liggen op alle verste punten matten. Rij je er niet overheen, dan kom je niet in de uitslag voor...zo simpel is het....en die meerkost van de extra matten valt inderdaad mee want organiseerden vroeger zelf de Neverest Coastrace in Oostduinkerke... Heb het s avonds gemeld aan Tony, organisator van het hele gebeuren. Wat hij er mee aanvangt is een andere zaak. Het starthek zouden ze volgend jaar verhogen zodat er zeker niemand meer kan overklimmen zoals het dit jaar het geval was.
Caye
Mountainbiker

Post by Caye »

Zo'n mat is ook niet heilig hoor.
Ik heb het zelf meegemaakt in de Marmotte. 30 minuten na de eerste over de mat gegaan, maar geen registratie, dus zogezegd gelijk met hen gestart.
En dat terwijl ik mijn minder ervaren mederenners net daarvoor nog het nut van zo'n elektronische tijdsopname had uitgelegd.
Beste grappig.
Ook nu zijn er enkelen niet geregistreerd, dus ...
Toegegeven, het zou de zaak wel wat eerlijker doen verlopen, al denk ik wel dat het 'valsspelen' wel meevalt.
Er is trouwens maar 1 manier om dat te stoppen, ... het zelf nooit doen !!
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

polletje wrote:http://www.actionphototeam.com/

foto's online
Met alle respect, maar ik heb nr 838 en die foto-kwaliteit trekt echt op niets. [-X
Is daar mss een speciale bewerking, zodat we ze niet kunnen afprinten in mooie kwaliteit zonder te betalen???
#-o
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

long fellow wrote:
polletje wrote:http://www.actionphototeam.com/

foto's online
Met alle respect, maar ik heb nr 838 en die foto-kwaliteit trekt echt op niets. [-X
Is daar mss een speciale bewerking, zodat we ze niet kunnen afprinten in mooie kwaliteit zonder te betalen???
#-o

fotos zijn inderdaad zeer wazig zodat ge ze zelf niet zou afprinten [-X
als ge ze koopt zijn ze wel zeer goed van kwaliteit vorig jaar was dit toch ook zo , zelf heb ik nr 1056

mvg
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

polletje wrote:een collega dunekeun zat in een jeep op het parcours en filmde het een en ander

http://nl.youtube.com/user/Kr0n01976

nog enkele filmpjes toegevoegd door CrOnO ( waaronder den tandem )
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

fotos kan je verscherpen met software.

bv adobe illustrations, photoshop, enz.....

de fotos zijn ook met software onscherp gemaakt, dus kan je ze ook vrij simpel uitfilteren.
elie
Mountainbiker

Post by elie »

Komt er nog een filmpje of is er ergens een TV-verslag geweest: ik heb toch een cameracrew gezien op het strand?
sdw
Mountainbiker

Post by sdw »

de panne was mijn eerste strand race, toegekomen in 2u40 plaats 630

vond het plezant , is voor herhaling vatbaar
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

elie wrote:Komt er nog een filmpje of is er ergens een TV-verslag geweest: ik heb toch een cameracrew gezien op het strand?
Op de regionale zender focus zou een reportage geweest zijn.Maar niet iedereen kan deze regionale zender bekijken.
Post Reply