Onze verwarde medemens is een paar cijferkes vergetenRodenbach wrote:daarvoor rij ik niet naar frankrijk zullejodelaietie wrote:die van die 0% offroad![]()
Tis 100%
Post by Herder Scubaluc »
indeed, de foto's van André Tignon staan hierzoroy111 wrote:Gezien op hun site dat je daar ook een GPS track kan downloaden.
Ik verwacht dat de foto's daar ook binnenkort verschijnen.
http://www.vttistes62.com/
Kheb kik eeen liefken... Alleen vind zij dak moet actiever zijn de zondag namiddagcowboy peter wrote: deze voormiddag was het weeral genieten daar in Frankrijk, alleen jammer dat er daar zoveel Fransen in de weg rijden. Vooral in het begin moesten we hier en daar afstappen op de talrijke bultjes, gelukkig waren we in goed gezelschap en waren we niet gehaast (14,5km in het 1e uur). Waar we aanvankelijk op een licht bevroren ondergrond reden was de quadtrack na de 1e bevoorrading ,die ik persoonlijk wel kon smaken, het sein om de dooi in te zetten. Na de moustacheterril , ongeveer halverwege het parcours, wilde ik met Tobi het tempo een beetje optrekken, maar werden we vakkundig door traxer gecounterd met nen platten band. Even verder nog ne keer geprobeerd , maar dan met slijkcrosserke, en toen trapte ik mijne ketting in stukken. Na de 2de bevoorrading begon de jongste van den hoop zowaar alles op een lint te trekken op lang stuk met flink wat tegen-en zijwind ( Hopelijk vind hij gauw een lief om zijn energie kwijt te geraken). Na nog een versnelling van Hans uiteindelijk samen met Jodelaitie voorop geraakt en de goeie samenwerking zorgde ervoor dat we pas 2km voor het einde gegrepen werden door Hanzi en Slijkcrosserke. Na en verkwikkend douchke nog een broodje en een drankje en een meer dan geslaagde vooriddag zat er weeral op. In de terugtocht nog de verkeerde richting van de autosnelweg opgereden
en uiteindelijk iets na 2uur thuisgekomen.
Volgende week alweer een hoogdag dan maar iets dichter bij de deur: St Baafs Vijve. De zaterdag is nog een vraagteken.
Post by veeteeteetje »