Wat mij wel opviel was dat Sven regelmatig eens in de problemen kwam tijdens die afdaling. Voor iemand met zijn mountainbike ervaring zou hij toch al steilere hellingen naar beneden gereden moeten zijn.
Wel indrukwekkend hoe hij op die laatste helling van de rest wegknalde. Wellens stond gewoon geparkeerd. Denk zelfs dat de andere fidea's nog gewacht hebben om hem zo weinig mogelijk punten te laten verliezen.
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Jaja, we weten het ondertussen wel, Svenneke is den beste.zaskar72 wrote:en ja ik vind het mega dat KONING NYS met die Fidea mannen hun kl*t*n heeft gespeeld dat was een mooi zicht joh en dan nog wel met 4 tegelijk hahahaha
Onthou het goed SVen gaat weg wanneer hij wil en als hij zegt ZO dan is het ZO en niet ZUS. ij is gewoon de dominator van de cyclo cross!!!
Maar altijd da gezeik over die fidea taktiek, jonges toch.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Nog even doorbijten, binnekort is het Wereldkampioenschap daar en dan kunnen de Fidea fans waarschijnlijk weer op de Nys fans hun kap zittenSPECI wrote:Jaja, we weten het ondertussen wel, Svenneke is den beste.zaskar72 wrote:en ja ik vind het mega dat KONING NYS met die Fidea mannen hun kl*t*n heeft gespeeld dat was een mooi zicht joh en dan nog wel met 4 tegelijk hahahaha
Onthou het goed SVen gaat weg wanneer hij wil en als hij zegt ZO dan is het ZO en niet ZUS. ij is gewoon de dominator van de cyclo cross!!!
Maar altijd da gezeik over die fidea taktiek, jonges toch.
En zo gaat het seizoen weer zijn normale gangetje hé...
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Zo'n hoge verwachtingen dat Nyske het weeral zal verknoeien (voor de belgen) dit jaar?
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
Heb het nieuws komt van iemand close ja. Maar de persoon in kwestie wou niet vertellen over welke renner het gaat. Maar de gesprekken zijn rond en moet enkel getekend worden.zaskar72 wrote:tja ik denk dat em iemand die close is met Sven heeft gehoord...Kr1stof wrote:En wa is uw bron om zoiets te komen verkondigen dat Nys een nieuwe ploegmaat gaat krijgen? Via via is géén bron hebert bibber wrote:laatste nieuws !!!!
sven nijs gaat een nieuwe ploegmaat krijgen !!
word in de loop van de week getekend !!!
rarara wie ?
Iedereen zit al namen te noemen zonder dat iemand er nog maar iets van gehoord heeft...
k ben wel benieuwd ja !!
en ik denk dat het pas na nieuwjaar bekend zal gemaakt worden.
er zijn verschillende renners mogenlijk :
Stybar ?
Vantornhout ?
Niels Albert ?
Page J ?