Stond op een briefje dat we aan de ingang van de sporthal kregen. Maar dat ben ik kwijt geraakt
18/11/07 De Panne Beach Endurance
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
steffenson
- Mountainbiker
Post by steffenson »
Weet er soms nog iemand de site waar de foto's gingen komen?
Stond op een briefje dat we aan de ingang van de sporthal kregen. Maar dat ben ik kwijt geraakt
- polletje
- Mountainbiker
http://www.actionphototeam.com/steffenson wrote:Weet er soms nog iemand de site waar de foto's gingen komen?
woensdag zouden ze er moeten op staan zeiden ze
anders hier nog enkele
http://www.depanneblogt.be/?p=1287
http://www.westhoek.info/ned/jewaserbij ... welkom.htm
en nog enkele foto's op onze site
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Bert Vervecken was ook weer dicht ge-eindigt. net wat ik dacht 
zal de komende race ook weer goed zitten, als er geen ziekte of ongeval tussenkomt.
proficiat voor Chico... hij was DE te kloppen man
en maakte zijn favorietenrol meer dan waar.
zal de komende race ook weer goed zitten, als er geen ziekte of ongeval tussenkomt.
proficiat voor Chico... hij was DE te kloppen man
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
ben gefinisht in 2u34 en sta ook nergens in de uitslag, niet in de volledige en ook niet per categorie.
heb ook niets horen piepen toen ik binnenreed, maar heb daar ook niemand meer zien staan die dat noteerde hoor.
spijtig had toch graag mijn juiste plaats en mijn tussentijd gekend.
heb ook niets horen piepen toen ik binnenreed, maar heb daar ook niemand meer zien staan die dat noteerde hoor.
spijtig had toch graag mijn juiste plaats en mijn tussentijd gekend.
Want zeg nu zelf voor een wedstrijd als De panne was de organisatie dit jaar maar beneden alle peil, start liep in het 100, finish trok op niets, een sprint naar beneden op glade steentjes, en eens over de finish wordt je tijd maar opgenomen 30m verder in een haakse bocht!!!
Elektonische nr borden afvoeren!!! leve de chip met matten.
Uitslag verkeerd.... ga maar door
-
Van Hoey Gert
- Mountainbiker
Post by Van Hoey Gert »
De uitslag blijkt niet te kloppen en wat een toeval dat er zoveel zijn die plots rond 2u30-2u40 zijn binnengekomen, maar niet geregistreerd zijn. Een tijdelijk fallen van de apparatuur?
Ook heb ik er twee in de uitslag gezien die over de eerste toer 1u31 of 1u40 hadden en dan toch nog binnen zijn binnen de 2u10, dat is wel heel snel gereden die laatste ronde?
Zelfs in de toptien staat ook 2 maal dezelfde persoon.
Ja, kinderziektes van een nieuw systeem. Zolang maar iedereen voor zijn eigen weet waar hij ongeveer eindigt en er plezier aan beleeft heeft.
Ook heb ik er twee in de uitslag gezien die over de eerste toer 1u31 of 1u40 hadden en dan toch nog binnen zijn binnen de 2u10, dat is wel heel snel gereden die laatste ronde?
Zelfs in de toptien staat ook 2 maal dezelfde persoon.
Ja, kinderziektes van een nieuw systeem. Zolang maar iedereen voor zijn eigen weet waar hij ongeveer eindigt en er plezier aan beleeft heeft.
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Ja,het zou mooier zijn moesten we de de andere toeren hetzelfde traject volgen als de eerste,over de brede leopold boulevard!!ufo wrote:Want zeg nu zelf voor een wedstrijd als De panne was de organisatie dit jaar maar beneden alle peil, start liep in het 100, finish trok op niets, een sprint naar beneden op glade steentjes, en eens over de finish wordt je tijd maar opgenomen 30m verder in een haakse bocht!!!
En dan daar aankomst leggen aan het standbeeld,dan hebt ge sprintje bergop ipv bergaf!
Maar alles zal wel zijn reden hebben.Al vond ik organisatie ook maar zus en zo dit jaar.
- neverest
- Mountainbiker
Uitslag inderdaad met fouten in. Zat zelf aan de tafel van Peter Coddens toen de eerste 5 op het podium geropen werden. Iedereen zei dat hij als 5é geeindigd was maar hij stond maar als 8é geclasseerd. Ze hebben hem dan blijkbaar maar 2 keer in de uitslag opgenomen. Ook nog een woordje over die mannen die zo n snelle laatste ronde gereden hebben. Reed tot de laatste halve ronde in 70é stelling toen ik een geweldige klop van de hamer kreeg in Braydunes. In het terugrijden naar de Panne moest je dan halfweg de camping nog omhoogrijden. Raakte bijna niet meer vooruit maar heb gewoon het traject gevolgd terwijl ik een héél groepje (wel een man of 10) gewoon rechtdoor op het strand zag doorfietsen. Terwijl je dan aan het doodgaan bent (figuurlijk dan) laten die mannen een flink stuk van het parcours rechts liggen en komen zo voor je in de uitslag terecht. Uiteindelijk nog 145é geeindigd al heb ik sterren gezien. maar toch fier dat ik gefinisht ben op een eerlijke mannier....[/url]
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Het juist, ook ik heb dit opgemerkt. Er deden alsof ze opgaven en reden dan via strand naar finish.neverest wrote:Uitslag inderdaad met fouten in. Zat zelf aan de tafel van Peter Coddens toen de eerste 5 op het podium geropen werden. Iedereen zei dat hij als 5é geeindigd was maar hij stond maar als 8é geclasseerd. Ze hebben hem dan blijkbaar maar 2 keer in de uitslag opgenomen. Ook nog een woordje over die mannen die zo n snelle laatste ronde gereden hebben. Reed tot de laatste halve ronde in 70é stelling toen ik een geweldige klop van de hamer kreeg in Braydunes. In het terugrijden naar de Panne moest je dan halfweg de camping nog omhoogrijden. Raakte bijna niet meer vooruit maar heb gewoon het traject gevolgd terwijl ik een héél groepje (wel een man of 10) gewoon rechtdoor op het strand zag doorfietsen. Terwijl je dan aan het doodgaan bent (figuurlijk dan) laten die mannen een flink stuk van het parcours rechts liggen en komen zo voor je in de uitslag terecht. Uiteindelijk nog 145é geeindigd al heb ik sterren gezien. maar toch fier dat ik gefinisht ben op een eerlijke mannier....[/url]
Ik heb er ook zien draaien op het strand waar we de caping (kant Nieuwpoort) moesten indraaien.
Toch weeral een paar minuten sloopwerk minder voor die foefelaars.
Ook in Bredene was er eenzelfde probleem.
Daarom zweer ik bij 4 matten voor de strandrace Blankenberge op 17/02.
1 keer niet overschreden (tenzij er technisch defect is aan de mat) = geen eindklassement.
Ik kan het weten: de kost om matten erbij in te huren is niet dermate hoog en is mijns insziens verantwoord.
Last edited by long fellow on Tue 20 Nov 2007 16:20, edited 1 time in total.