Op de kalender staat dat er op 25 november een TT in Aarschot aan sporthal De Demervallei is.
Om de een of andere reden heb ik deze TT al lang op mijne persoonlijke kalender staan maar op 18 november.
Kan iemand een van deze 2 datums bevestigen??
Dit weekend kan ik m gaan rijden, volgend weekend niet, daarom dat ik even wil weten wanneer ie nu juist is.
Wat kunne we verwachten van deze tocht? Veel bloso of een iets uitdagender parkoer??
Grtz
25/11/07 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Strikybart
- Mountainbiker
Vertrek Sporthal Demervallei Aarschot
8.30 - 10.30
25 - 50 km
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!?
Bewaakte fietsenparking
Tom
voor meer info t.meeus@option.com
of
0496 / 62 81 46
BE THERE !!!
8.30 - 10.30
25 - 50 km
Gevarieerd en heuvelachtig parcours
WARME douches
Jägermeister
afspuitstand
2 bevoorradingen
Montée (Im)possible!?
Bewaakte fietsenparking
Tom
voor meer info t.meeus@option.com
of
0496 / 62 81 46
BE THERE !!!
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Prachtige TT. Ik heb hem al 2 keer gereden en het is de verplaatsing (90km) waard! Twee jaar geleden daar wel gevallen redelijk in het begin. Er zat een afdaling in die eindigde rond een vijver, beneden schoof mijn wiel weg en mijn hand gebroken. Toch nog op 28km gekomen die dag... :)
Vorig jaar herkanst en enorm genoten van de tocht. De MI geprobeerd maar ik had al gans de rit last van chainsuck. Toch 1 iemand tot bijna boven zien rijden.
Vorig jaar herkanst en enorm genoten van de tocht. De MI geprobeerd maar ik had al gans de rit last van chainsuck. Toch 1 iemand tot bijna boven zien rijden.
-
Stefvh
- Mountainbiker
In de zomer wegfiets, MTB en motorrijden en in de winter vooral MTB omdat het op de baan toch te gevaarlijk is voor de moto hahaJefke85 wrote:Ik dacht dat dit een MTBforum wasStefvh wrote:Wellie gaan er ook zijn (enkele motards 2fast4u.be op wintertraining hehe)
wrslk den 1DRR, Shorty en mezelf
mvg
Stefof gaan jullie je motorkes thuis laten en eens als echte mannen op de fiets kruipen?
mvg
Stef