De opsomming hierboven was zowel MTB als koersfiets door mekaar. Die Merlin, dat kan goed een koersfietske geweest zijn ... 't Waren in elk geval dezelfde letterkes (logo en "Works" opschrift) als op Adri's nieuw masjien. Enneuh, 't was niet op de stand van Filip Sport dat ik die heb zien staan.Hubertje wrote:Waar in godsnaam heb je die merlin gezien? Ik heb er zo achter zitten zoeken en geen gevonden
Expo Velo Sport 2007
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- JanMan
- Mountainbiker
Er stonden inderdaad wel een aantal prachtige bike's op de beurs!
Op de mountainbike.be-stand stonden wel maar 3 fietsen. Maar het waren wel meteen de 3 meest Xcluziv(e) fietsen. De Smokey zijn bike blijft elk jaar nog knapper en knaper worden (om maar te zwijgen over het gewicht).
Ook dit jaar heb ik weer een aantal mensen in real-live leren kennen die ik van op het forum kende!
Op de mountainbike.be-stand stonden wel maar 3 fietsen. Maar het waren wel meteen de 3 meest Xcluziv(e) fietsen. De Smokey zijn bike blijft elk jaar nog knapper en knaper worden (om maar te zwijgen over het gewicht).
Ook dit jaar heb ik weer een aantal mensen in real-live leren kennen die ik van op het forum kende!
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Ik ben zaterdag langs geweest op de beurs met twee ploegmaats. Het was voor mij toch echt de moeite hoor. Veel nieuwigheden waar al veel over is geschreven en gepraat nu in het echt gezien.
Wat mij is bijgebleven:
1) Magura Durin 100 vork voor in de plaats van mijn fox. Alleen zou ik hem eerst eens willen testen...
2) Rotor onderdelen ( Ja ik vond ze ook zeer mooi en revolutionair door het schroefsysteem Smokey
)
3) De merida stand waar een merida hing van zogezegd 7,03 kg, maar hij voelde toch zwaarder aan als die van Smokey Joe! Maar het zadel dat daarop stond
Met verschillende carbonsoorten op bepaalde plaatsen...
4) De scott stand, maar als scott-adept is dat logisch niet? Die bike van Frishi, miljaar dat was een mooi ding. En er nu eens kunnen aankomen!
Natuurlijk was het ook leuk babbelen met de mensen van mountainbike.be: Smokey Joe en Wally! Mooie bikes en leuk om de evoluties eens in het echt te zien!
Als de WW eens gaan biken, let me know!
Wat mij is bijgebleven:
1) Magura Durin 100 vork voor in de plaats van mijn fox. Alleen zou ik hem eerst eens willen testen...
2) Rotor onderdelen ( Ja ik vond ze ook zeer mooi en revolutionair door het schroefsysteem Smokey
3) De merida stand waar een merida hing van zogezegd 7,03 kg, maar hij voelde toch zwaarder aan als die van Smokey Joe! Maar het zadel dat daarop stond
4) De scott stand, maar als scott-adept is dat logisch niet? Die bike van Frishi, miljaar dat was een mooi ding. En er nu eens kunnen aankomen!
Natuurlijk was het ook leuk babbelen met de mensen van mountainbike.be: Smokey Joe en Wally! Mooie bikes en leuk om de evoluties eens in het echt te zien!
Als de WW eens gaan biken, let me know!
- mountainsurfer
- Mountainbiker
Post by mountainsurfer »
deze voormiddag naar den expo geweest
veel mooie bikes gezien
die merlin(race) was prachtig
ook de seven(race) bij filip was mooi
prachtige fietsen bij scott en corratec en ook merida
wat niet versta
dat cannodale specialized en trek
op zo een beurs niet aanwezig zijn
(ja ja ze waren in utrecht)
op de stand van viper en gt eens prijs gevraagd van een bike
en die vertegenwoordiger kon er niet eens op antwoorden
(wat lopen die clowns daar dan te doen )
(na 5 min zoeken op net wist ik meer dan diene clown )
veel mooie bikes gezien
die merlin(race) was prachtig
ook de seven(race) bij filip was mooi
prachtige fietsen bij scott en corratec en ook merida
wat niet versta
dat cannodale specialized en trek
op zo een beurs niet aanwezig zijn
(ja ja ze waren in utrecht)
op de stand van viper en gt eens prijs gevraagd van een bike
en die vertegenwoordiger kon er niet eens op antwoorden
(wat lopen die clowns daar dan te doen )
(na 5 min zoeken op net wist ik meer dan diene clown )
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
héhé "Mountainsurfer" idd op de stand van Magura was ik best geinteresserd in hun vorken maar ik wist meer te zeggen dan die gast en idd de meeste weten de prijzen niet of toch nie exact zeggen ze ^^
- sharplikeascalpel
- Mountainbiker
Post by sharplikeascalpel »
Ik ben ook van die mening, ik denk dat velen onder ons daar op verschillende standen meer weten, maar ja freaks????
Toch was het leuk hoe men goochelde met gewichten, spijtig had ik mijn weegschaal niet mee
Toch was het leuk hoe men goochelde met gewichten, spijtig had ik mijn weegschaal niet mee
- Wacko007
- Mountainbiker
Heheh, vier dagen Expo Velo! Ik ben kapot.
Jullie met jullie vragen... Maar euh, is er één iemand die geen antwoord heeft gehad op zijn vragen bij Scott? Nee eh!
Het is toch wel speciaal om ook eens aan de andere kant te zitten, maar je moet niet onderschatten wat je daar allemaal kan tegenkomen.
En nog iets, jullie hebben zeer zeker de fiets van Frishi gezien? Wel, bij het inladen van de camion er toch een paar (letterlijk) meters op gereden, na! En het is mijn maat...
Volgens mij is de beurs van Brussel het zeker waard om te bezoeken en is binnenkort Kortrijk met Velo Follies ook niet te verwaarlozen. Geen typische fietsbeurs waar een hoop merken hun producten voorstellen, maar een evenement met veel meer dan enkel expo! WB mache Trial bijvoorbeeld.
Tja; Trek, Cannondale, Specialized en co... Moet ik iets zeggen of weten jullie wat zij als Nederlanders (verdeelcentrum voor de Benelux zit bij hen in Nederland) van ons, Belgen, denken?
Greetz,
Julien.
Jullie met jullie vragen... Maar euh, is er één iemand die geen antwoord heeft gehad op zijn vragen bij Scott? Nee eh!
Het is toch wel speciaal om ook eens aan de andere kant te zitten, maar je moet niet onderschatten wat je daar allemaal kan tegenkomen.
En nog iets, jullie hebben zeer zeker de fiets van Frishi gezien? Wel, bij het inladen van de camion er toch een paar (letterlijk) meters op gereden, na! En het is mijn maat...
Volgens mij is de beurs van Brussel het zeker waard om te bezoeken en is binnenkort Kortrijk met Velo Follies ook niet te verwaarlozen. Geen typische fietsbeurs waar een hoop merken hun producten voorstellen, maar een evenement met veel meer dan enkel expo! WB mache Trial bijvoorbeeld.
Tja; Trek, Cannondale, Specialized en co... Moet ik iets zeggen of weten jullie wat zij als Nederlanders (verdeelcentrum voor de Benelux zit bij hen in Nederland) van ons, Belgen, denken?
Greetz,
Julien.