Ik hoop op een terugkeer van Vanthourenhout of Groenendaal maar dat zal wel niet...
Eentje van Fidea? Zou wel raar zijn...
sven nys
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Vind je? Tis tijd dat ze daar den boel is opentrekken. Ze zitten daar met 6 crossers die het allemaal in hun hebben om op bepaalde omlopen top 5 te rijden.Tompie08 wrote:Eentje van Fidea? Zou wel raar zijn...
Van Kasteren heeft het uiteraard aan zichzelf te danken dat hij zo veel mooi volk bij elkaar gekregen heeft, maar financiëel zal hij sommige voorstellen niet kunnen evenaren, dan denk ik vooral aan Sunweb.
En waarom zou je niet naast Nys gaat rijden? Krijgen ze nu wel cadeautjes van Wellens mss? Als er een alleenheerser is kan je er beter bij gaan rijden dan er tegen.
Als het iemand van Fidea is kan het enkel Vantornhout zijn. En de reners van Sunweb noem ik niet bepaald een verijking voor Rabo dus eigenlijk kan het enkel Vantornhout zijn ...
Die "raar" sloeg eigenlijk meer op de perceptie... Kan me moeilijk een Fidea inbeelden met ineens een Rabo-truitje aan... En dan moet hij de ene week "voor" hun rijden, en de volgende week "tegen" hen. Maar dat is sport natuurlijk.Mister No Chaïn wrote:Vind je? Tis tijd dat ze daar den boel is opentrekken. Ze zitten daar met 6 crossers die het allemaal in hun hebben om op bepaalde omlopen top 5 te rijden.Tompie08 wrote:Eentje van Fidea? Zou wel raar zijn...
Van Kasteren heeft het uiteraard aan zichzelf te danken dat hij zo veel mooi volk bij elkaar gekregen heeft, maar financiëel zal hij sommige voorstellen niet kunnen evenaren, dan denk ik vooral aan Sunweb.
En waarom zou je niet naast Nys gaat rijden? Krijgen ze nu wel cadeautjes van Wellens mss? Als er een alleenheerser is kan je er beter bij gaan rijden dan er tegen.
Als het iemand van Fidea is kan het enkel Vantornhout zijn. En de reners van Sunweb noem ik niet bepaald een verijking voor Rabo dus eigenlijk kan het enkel Vantornhout zijn ...
Indien het Vantornhout moest zijn, is dit voor zowel hem als Sven een goede zaak volgens mij...
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
- Kr1stof
- Mountainbiker
En wa is uw bron om zoiets te komen verkondigen dat Nys een nieuwe ploegmaat gaat krijgen? Via via is géén bron hebert bibber wrote:laatste nieuws !!!!
sven nijs gaat een nieuwe ploegmaat krijgen !!
word in de loop van de week getekend !!!
rarara wie ?
Iedereen zit al namen te noemen zonder dat iemand er nog maar iets van gehoord heeft...
tja ik denk dat em iemand die close is met Sven heeft gehoord...Kr1stof wrote:En wa is uw bron om zoiets te komen verkondigen dat Nys een nieuwe ploegmaat gaat krijgen? Via via is géén bron hebert bibber wrote:laatste nieuws !!!!
sven nijs gaat een nieuwe ploegmaat krijgen !!
word in de loop van de week getekend !!!
rarara wie ?
Iedereen zit al namen te noemen zonder dat iemand er nog maar iets van gehoord heeft...
k ben wel benieuwd ja !!
en ja ik vind het mega dat KONING NYS met die Fidea mannen hun kl*t*n heeft gespeeld dat was een mooi zicht joh en dan nog wel met 4 tegelijk hahahaha
Onthou het goed SVen gaat weg wanneer hij wil en als hij zegt ZO dan is het ZO en niet ZUS. ij is gewoon de dominator van de cyclo cross!!!