16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

mag elke leeftijd meedooen
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Op de site : http://www.winterduathlonkasterlee.be/ staat er niets specifieks geschreven hieromtrent ... dus ...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Ben vandaag nog eens op 't parcour gaan lopen en mountainbiken.
Het loopgedeelte ligt nog goed maar het mtb- parcour ligt er echt wel slecht bij, dat gaat afzien worden..........!!!!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

hopelijk is het daartegen een stuk droger. want inderdaad, de mtb-stukken liggen erg slecht en zwaar op veel plaatsen.
davevhs
Mountainbiker

Post by davevhs »

Vergeet alles wat ge tot hiertoe van het parcours gezien hebt. Zoals het er nu bijligt :evil:

1 goeie raad: ga deze week een rondje rijden, dat bespaart u in ieder geval ne ferme morale klop de 16de.

Ik hoop dit jaar voor de 3de keer op rij De Hel te overleven. Zoals hier eerder is gezegd, de aankomst is uniek. De kick aan de finishlijn is enorm.

Succes aan alle deelnemers, deelneemsters... niet meer teveel trainen en vooral gezond blijven!

Nog 14 dagen, tik tak tik tak :-D
tudors
Mountainbiker

aftellen

Post by tudors »

De zware trainingen zitten erop, de conditie is er, nu enkel aftellen, dat ma rap de 16de is. Kan nt wachten, eindelijk terug hard mogen trainen na 2 seizoenen op de sukkel met de rug. Reusel was geslaagde repetitie. Nu Kasterlee onder 9u en als het even kan 8u30.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ik wens jullie veel succes, maar ik zou toch zwembandjes aan mijn stuur doen :-D
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

davevhs wrote:Vergeet alles wat ge tot hiertoe van het parcours gezien hebt. Zoals het er nu bijligt :evil:

1 goeie raad: ga deze week een rondje rijden, dat bespaart u in ieder geval ne ferme morale klop de 16de.

Ik hoop dit jaar voor de 3de keer op rij De Hel te overleven. Zoals hier eerder is gezegd, de aankomst is uniek. De kick aan de finishlijn is enorm.

Succes aan alle deelnemers, deelneemsters... niet meer teveel trainen en vooral gezond blijven!

Nog 14 dagen, tik tak tik tak :-D
inderdaad, ben daarstraks met de crossfiets gaan trainen en ook daar gepasseerd..... wel erg gesteld :)
men gaat 'veel spek met eieren' moeten eten om het tot een goed einde te brengen, want sommige stukken liggen zeer slecht door de modder.

als het zo nog langer blijft regenen, gaat men nog serieuze ogen trekken. het heeft in jaren niet meer zo slecht gelegen.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Eventjes iedereen een hart onder de riem steken : vanaf volgende week dinsdag begint het te vriezen aan de grond. Donderdag al zo'n -5....Ik hoop dat 't voor jullie zo blijft tot en met de 16de met dan nog een stralend zonnetje erbij....
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

volgend jaar doe ik mee, als ik kan blijven trainen zoals dit jaar maar dan me wat meer toespitsen op lopen -mtb -lopen moet het zeker lukken! Ik ben trouwens ingeschreven voor m'n eerste marathon in april ( Antwerp Marathon ) Aan de deelnemers veel succes gewenst en m'n hoed af!

grtz,

superschoep :evil: :evil:
Last edited by superschoep on Sat 08 Dec 2007 00:43, edited 1 time in total.
Post Reply