Versta me niet mis,Iegienie wrote:We proberen het parkoers zo in te delen dat het enerzijds goed te doen is voor elke biker die eens "wat meer wilt", en voor elke biker die van zichzelf vindt dat hij nen superman is.
En inderdaad, die eerste klim is voor een bepaald stukje in sommige omstandigheden vrij pittig. Maar dat is al bij al maar een paar meter waar het er echt op aankomt om fijn technisch te werk te gaan en het korrecte spoor te kiezen. Dat is mountainbiken op de grens he : ofwel lukt het, ofwel lukt het net niet. Nergens is het echter zo dat het zowiezo nooit lukt.
Na die klim komt trouwens nog den bosberg, alles goed te doen, maar daarna moet ge toch wel effe uitpuffen. En op ons parkoers kan dat dus, want na elke bergzone komt een korte of lange zone waar je effe op uwen plooi kunt komen.
Maar dat is dus het mooie aan ons parkoers : we pakken echt alles alles alles mee wat er te beleven is in onze streek, geen compromissen. Maar, het moet wel te doen blijven. EN, imho, is het allemaal te doen, tenzij je je opblaast, dan is het niet te doen. Maar dat is nu juist de kunst van het marathon rijden : blaas je nergens op, en rij toch zo snel mogelijk.
ik vind het heel leuk dat dat stuk er in zit, zeker en vast, maar ik denk dat het misschien té vroeg komt.
Maar ik vertrouw op jullie kunde, dat hebben jullie al genoeg bewezen!