16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Montybiker wrote:
Wat de verloren voorwerpen betreft wij zijn zo'n mutske kwijt voor onder

den helm. We zijn dat kwijt geraakt vrijdagavond nog voor we vertrokken

waren.

Cu,

Montybiker,
't Ziet er inderdaad ongebruikt uit. Ik bezorg je het deze week wel.
Tronix
Mountainbiker

Post by Tronix »

jodelaietie wrote:...
Op het laatste toch een boompje gepast zonder erg.
...
Dan reed ik 2 fietsen achter u, heb het allemaal zien gebeuren :wink:

Trouwens dit was de 2e nachttocht die ik gereden heb, de eerste was die in zele, en daar heb ik uit geleerd, deze perfect uitgereden met werkende verlichting en zonder te misrijden 8)
Prachtige tocht trouwens met deftige stukken er in, organisatie en bevoorrading was dik in orde! Tot volgend jaar!

Trouwens over bewaakte parkings voor de fietsen, dit is zeker te doen, maar er moeten inderdaad voldoende mensen zijn. Laatst in Hamme gereden en daar was alles georganiseerd met nummerkes, dus je moest de nummer van uw fiets hebben alvorens je er mocht mee vertrekken, was wel nice...
Bonitãs
Mountainbiker

Post by Bonitãs »

Jep,

Mijn eerste nachtrit en tzal zeker de laatste niet zijn !!!!

Proficiat organisatie =D> =D> =D>

@ den 15-jarigen AMG : heb met U te doen man, ik zal iedere

cube zorgvuldig bekijken, je weet maar nooit he...
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

De Torhoutse nachtrit heeft weer volledig de verwachtingen ingelost. Droog, fris weer, behoorlijk modderige stroken en heel veel deelnemers wat idd vaak een schitterend zicht opleverde. Als je nog op de weg zat , net voor het crossparcours de warande, was 't bijzonder mooi om al die witte, rode (of een uitzonderlijke blacklight) lichtjes te zien op en neer dansen.
Ook de onerweg aangebrachte verlichtingen door de organisatie waren bijzonder fraai.
De fietsverlichting (batterij van de moto op de plaats van de drinkbus en een verstraler van een auto op 't stuur) deed meer dan behoorlijk zijn werk : heel goed zicht in de modderstroken, waar menig deelnemer tegen de vlakte ging, en door het zware gewicht van de batterij & constran voldoende zweet geproduceerd en calorieën verbuikt. De start van de forumbende uiteraard weer es gemist, hen bij aankomst aan de bevoorrading nog net weer zien vertrekken, maar op 't eind toch nog eventjes weer aansluiting gekregen bij o.a. VTT, cowboy Peter en anderen die ik eigenlijk niet allen bij naam of nickname ken. Helemaal op 't eind ook nog-vermoedelijk-VTT-pepeetje bijgebeend die in de problemen kwam met de vele bladeren die zich hadden opgehoopt rond zijn versnellingsapparaat.
Achteraf geen après, want 's anderendaags 's ochtends al afgesproken om naar Sint-Andries te trekken.
't Was in orde Torhout !
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Aan alle deelnemers : hartelijk bedankt voor zoveel lovende commentaren. Het doet ons echt deugd dat jullie er met zovelen van genoten hebben!
Dus, op naar volgend jaar he!!!!

Er is vrijdag nog een kettingpons binnengebracht. Geef gerust een seintje!

Groetjes,
Katrien
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Het verslag van Herder Frederik is HIER te lezen!

Veel leesplezier :-)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jaja,het is zover !!!!!

Filmpke van de nachttocht staat op www.deforumbikers.be
Doorklikken naar filmpkes en dan op "de nacht van Torhout 2007!!"

Mooi,zulle.

Het is eens wat anders dan klaarlichte dag,maar wie erbij was zal zeker de sfeer herbeleven!!!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Willen jullie de filmkes vlugger, dan wil ik (minstens) de tarief van Woestijnvis. :roll: :roll: :roll:

Enfin, zoals die 'gevaarlijke man' al wist te vertellen: "de nacht" is online. Het heeft wat tijd gekost (doe dat eens in het donker...) :wink:

De nacht: een heerlijke tocht in het zwart, het raakt je tot in het hart!

Voor de non-believers: de nacht - "the movie"....
nu te bekijken op www.deforumbikers.be
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Onze Traxer heeft het weer gedaan sie.
Ik had het onmogelijk geacht deze nachttocht enigzins in beeld te brengen. Maar hij is er weer in geslaagd.
Door mijn nachtblindheid heb ik me in het beeldverslag - verschoning - vooral gefocust op Katrien20, klein plateautje, en de mooie serveuzekes.
Echt spijtig, die nachtblindheid.

Thanks Traxer.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Traxer wrote: Voor de non-believers: de nacht - "the movie"....
nu te bekijken op www.deforumbikers.be
=D> =D> =D>
Vooral de Warande is mooi in beeld gebracht. De doortocht van verschillende fluorenners is ook mooi in vooraanzicht.
Post Reply