Meer spiermassa krijgen, hoe?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Post Reply
een_echte_hollander
Mountainbiker

Meer spiermassa krijgen, hoe?

Post by een_echte_hollander »

Door training krijg ik maar heel weinig bij. Welke (paarden)middeltjes moet ik gebruiken om meer spiermassa te krijgen? Ik heb weleens van die grote potten met proteine te koop zien staan. is dat wat?

ook zag ik bij de gezondheidswinkel van die tabletten spiermassa, van American Sports. Heeft er al iemand ervaring mee?

ps. ik ben zon persoon dat hoeveel ik ook eet ik kom nooit bij. aan de ene kant is het relaxt aan de andere niet.
Mick
Mountainbiker

Re: Meer spiermassa krijgen, hoe?

Post by Mick »

een_echte_hollander wrote:Door training krijg ik maar heel weinig bij.
Er is maar één antwoord... Harder, beter en meer trainen! :D

Van al die rommel als pillen en poederkes moet je met uw pollen afblijven!
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Creatine serum van MMUSA, type Runners Advantage Male Creatine Serum, kostprijs € 64,00
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Wat wil je in de eerste plaats bereiken?

Je hoeft geen massa's spieren te hebben om vooruit te komen hoor. Kijk maar naar de magere klimmers en renners (Bart Wellens). Die mannen hebben wel spieren, maar dat puilt niet uit.

Het kan ook in je lichaamsbouw liggen dat je nu eenmaal geen gespierd lichaam zult krijgen.

Ik ben ook nogal aan de magere kant, eten wat ik wil, maar geen gram aankomen.

Gewoon trainen dus lijkt met het beste.
Falco
Mountainbiker

Post by Falco »

misschien helpt een "gesneden brood" wel ,wie weet? 8)
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

KRACHTTRAINING :bounce:
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Als je spieren wil bijkrijgen, doe dan aan powertraining.

Als je snel wil fietsen, doe dan aan fietstraining.

Het is niet omdat je veel spieren hebt, dat je daarom ook snel fietst, dus je moet weten wat je precies wil bereiken.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Meer spiermassa = beter fietsen ? VERGEET HET, het enige dat je bereikt is dat je zwaarder weegt en dus slechter klimt.

De kracht moet toenemen, niet de massa.

Beste krachttraining is op de fiets zelf, vb. een helling van 5% oprijden met je 44/11 en dat enkele keren na elkaar, zonder in het rood te gaan :wink:
Nico Wils
Mountainbiker

Post by Nico Wils »

Cannonneke wrote:Meer spiermassa = beter fietsen ? VERGEET HET, het enige dat je bereikt is dat je zwaarder weegt en dus slechter klimt.

De kracht moet toenemen, niet de massa.

Beste krachttraining is op de fiets zelf, vb. een helling van 5% oprijden met je 44/11 en dat enkele keren na elkaar, zonder in het rood te gaan :wink:
Inderdaad...........meer worden hoeven hier niet aan toegevoegd te worden....... :wink:
mello
Mountainbiker

Post by mello »

Ja watte ter zijen ter altijd die spieren willen hebben zonder er iets voor te doen, wete koopt mss zo een wondermiddeltje van op de TV NOT [-X

En het wil ook nie zeggen als ge veel spieren hebt, da ge ook de kracht, power hebt hé.

Spieren kweek je idd door trainen, powertraining op regelmatige basis. maarja daar worde moe van zeker??

Als ge dan toch poederkes gaat nemen, kunde best iets natuurlijks nemen, nie van die gemene poederkes waar ge veel voor moet betalen.

Ik zelf gebruik proteine van bij nen dieet winkel, da kost nie veel en is een krachtig spul. Maar vies man, ahhhhhhhhh vies.
En tis zeker nie ongezond, want ze raden da ook aan aan zwangere vrouwen, om op kracht te komen (nie dak daar veel van weet maja :D )

Greetz
Post Reply