25/11/2007 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

reklame gemaakt in st-andries voor jullie toertocht,enkele mensen gesproken die naar ieper afkomen.
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Was het ook nog goed berijdbaar in die boomgaard ? Het kan daar als het nog wat regent deze week een echte moeras worden toch ?? #-o
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Niettegenstaande deze tocht reeds enkele malen slecht weer over zich heeft gehad is hij zeer te waarderen. Eens iets anders dan de platgetreden wegen tussen Ieper en Heuvelland, die natuurlijk niet te versmaden zijn. De kodo's uit Kemmel zullen in ieder geval met een delegatie aan de start komen zondag. Hopen op mooi weer maar anders zijn we daar sowieso toch.

10de Lockedyzetoertocht op 12-13 januari 2008 in Kemmel
Alle info op www.vttkemmel.be
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

Niettegenstaande deze tocht reeds enkele malen slecht weer over zich heeft gehad is hij zeer te waarderen. Eens iets anders dan de platgetreden wegen tussen Ieper en Heuvelland, die natuurlijk niet te versmaden zijn. De kodo's uit Kemmel zullen in ieder geval met een delegatie aan de start komen zondag. Hopen op mooi weer maar anders zijn we daar sowieso toch.

10de Lockedyzetoertocht op 12-13 januari 2008 in Kemmel
Alle info op www.vttkemmel.be
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Spijtig dat heuvelland niet wordt aangedaan. Dat is net zoals de laatste rit in Amougies hoewel we daar nog van het potentieel in de streek konden proeven. Spijtig :(
picco
Mountainbiker

Post by picco »

ik geloof dat den nebraz op 't verkeerde forum zit met zijn folderke,
of ze zullen blazen al rijden???

tot zondag in ieper
Pepsi Pierre
Mountainbiker

Post by Pepsi Pierre »

Weet iemand hoe deze tocht vorig jaar was, organisatie, off road, bevoorrading, .... après
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Hoewel ik in Ieper woon, twijfel ik tussen deze tocht en St-baafs-Vijve:oops:. Na Wervik en St Andries werden we nogal verwend wat betreft prachtige parcours !
Aan jullie, organisatoren, om mij te overtuigen.
woeslie
Mountainbiker

Nog wat weetjes

Post by woeslie »

Heren,

Hier enkele antwoorden op jullie vragen :

Waarom niet Heuvelland, dit is bewust reeds jaren zo omdat iedereen in de streek deze richting uitgaat. Wij bieden een mooi parcours zonder de overbekende "heuveltjes". Dit is net het unieke van onze toertocht.

Boomgaard was tot begin deze week zeker nog goed berijdbaar, dit jaar hebben we een aanpassing gedaan die jullie wel zal bevallen.

Gezien het steeds groeiende deelnemers de voorbije jaren, niettegenstaande het niet altijd even prachtige weer, kunnen we wel stellen dat reeds velen onze formule weten te smaken.
Vorige jaar meer dan 650 deelnemers.

Rest mij te zeggen tot zondag !?
picco
Mountainbiker

Post by picco »

Met plezier rijden we in heuvelland ,maar de andere kant van ieper biedt evenzeer bikeplezier.Als het parkoer rijdbaar is, is er bikeplezier,een vlakkere rit kan evenzeer smaken.Hopelijk vindt de biker uit ieper elders bikeplezier!!!
Nogal geluk dat de brandstof niet duur staat!!!!!!!!!!!!en wees fier op je eigen streek.

tot zondag

kodo uit kemmel
Post Reply