Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ikzelf heb er 2 uur en 30 minuten over gedaan. Helaas kan ik mezelf niet terugvinden in de uitslag. Mijne maat, El Grande, is binnengebold op 2 uur 31 minuten en ook hij werd niet opgenomen in de uitslag.
Naar mijn mening hebben ze in de sportzaal toch Michel Wynsberghe gehuldigd als 1e Master.
Nu zie ik dat hij 3e is en Thiery Folens 1e zou zijn.
Wat heel sterk is van Thiery, want hij toonde mij nog bij de opwarming zijn recent opgelopen kwetsuren.
Niet deelgenomen (nog herstellende van operatie), maar wel gaan kijken. Tijdens het wachten op mijn pa stond ik naast de dames van de wedstrijdjury aan de finish. Zij registreerden iedereen die niet "piepte" bij het doorrijden van de eindcontrole (vervolgens werd dan de eerstvolgende die arriveerde ernaast geschreven) dit zal dan tussengevoegd worden in de uitslag. Toen er een 700 gearriveerd waren hadden ze een 30tal "missers" denk ik. Mss een informeren bij de organisatie of de uitslag al definitief is.
Wat de race betreft: mijn pa heeft nog nooit zo koud gehad in zijn leven vertelde hij achteraf...
met 5 dunekeuns deelgenomen en alle 5 over de finish gebold . de een al wat frisser en minder koud dan de andere.
een collega dunekeun zat in een jeep op het parcours en filmde het een en ander