ervaringen scalpel 2008
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Re: ervaringen scalpel 2008
Post by jerommeken »
Mijn FSR staat te koop omdat ik terug ne Cannondale wil. Maar ik twijfel nog tussen Scalpel en Rush.jimi wrote: de fiets is echt gemaakt om bergop mee te rijden,mede dankzij die dt swiss 1.4 wielen denk ik
de achtervering 'joept' minder dan de oude
de nieuwe lefty is merkbaar lichter dan de vorige
de fiets wil er hard tegenaan,maar om marathons mee te rijden mist hij denk ik wat 'comfort'
Als ik achter Fieldbiker rij zie ik zijne Rush nie pompen bergop maar ik hoorde vorige week van ne Rush'er die net een scalpel getest had dat die Rush van belange niet het rendement heeft van een Scalpel.
Jimi, jij bent ervaringsdeskundige
Ik wil ne fiets die zalig klimt en die bergaf gelijk nen train op rails naar beneden dendert. En ik zou hem alleen gebruiken op marathons en Ardennenritjes. Voor de rest heb ik mijn Ti-ke.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Is die Rush dan stabieler dan je ex-Scalpel of de testbike van bij Bruno? Want dan kan het wel gewoon een kwestie van afstelling zijn. Zeker als je er nog niet echt veel en lang mee onderweg bent geweest...
Zal wel stabieler zijn dan mn Taurine in vollen bergaf...
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Ik kan je bevestigen dat de Rush stabieler is dan de vorige versie van de Scalpel. De nieuwe Scalpel heb ik nog niet gereden, maar 'k ga 's bij Bruno passeren voor een testritjestevenvde wrote:Is die Rush dan stabieler dan je ex-Scalpel of de testbike van bij Bruno? Want dan kan het wel gewoon een kwestie van afstelling zijn. Zeker als je er nog niet echt veel en lang mee onderweg bent geweest...
Field
- jerommeken
- Mountainbiker