ALoha Justin (btw ik ben ook een kennis van ElStinho),Justin wrote:@Jan B. : toffe site. Toch is er volgens mij een foutje geslopen in het ritverslag van jou nachtrit in Wellen. Het informatiebord van deze bloso route staat aan de sporthal van Wellen, en niet deze van Borgloon. Bij mijn weten komt deze route zelfs niet in de buurt van de sporthal van Borgloon.
Tweede vraagje : waar ben jij zwarte en groene pijltjes tegengekomen op de route van Wellen ? Ik weet dat er groene en zwarte pijltjes (maar niet het bloso type) staan, maar deze zijn voor wandelroutes (regio Kasteel van Rulingen)
Voor de rest, nogmaals : toffe verslagen & toffe site. En voor de zekerheid, dit is ook niet als negatieve kritiek bedoeld hé.
Opgelet, de training op het parcours van Wellen was geen nachtrit, het woord 'nacht' staat op mijn site tussen haakjes waarmee ik bedoel dat een training niet noodzakelijk 's nachts verreden wordt.
De vergissing van de sporthal van Wellen ipv. Borgloon corrigeer ik zo snel als mogelijk.
De groene pijltjes en de blauwe pijltjes staan ondermeer op een splitsing van de route van Wellen, ze zijn vastgemaakt aan een treindwarsligger tijdens de route, en dienen om een splitsing aan te kondigen.
En ten laatste, ik neem je kritiek volledig opbouwend op! Een mens kan er alleen maar van leren is mijn mening over kritiek! (What doesn't kill you only makes you stronger is mss iets overdreven gesteld.)
Mvg,
Jan B.