dat is spijtig he flaming-jakke , maar ja laat eens iets weten als het eens past voor u om eens mee te rijden , allee we zijn toch met 3 dat is toch al een goed begin en ja ze geven de zondag op maandag nacht regen?????? zo weet ge het hier nooit ,manmanman,zijn er hier nog jongens die graag eens willen meerijden ??? ik weet niemand is hetzelfde om te gaan rijden , ge hebt supers en diesels en dan ge moet eens kunnen plezier maken ook he ,, jongens tot de zondag ik zal zien dat ik warm sta
Tis weer weekend ze ,en al een paar dagen ni geregend
da ziet er goed uit voor zondag .
Blade en Daaf jullie gaan toch nog hè zondag ? Dak daar niet alleen sta te w8ten
Ja jammer dat Jakke niet mee gaat mor da zal wel nog is passen zekers doe ze ginder de groeten in Kalmthout
awel è kmoen zeggen dat we nen goede gids hadden aan den Daaf hij heeft het voor mekaar gekregen een mooie toer uit te stippelen ( ook langs baantjes een straat van mijn huis dak nog ni wist )
Hebben een 50 km gereden met mooie paadjes leuke stukken bos en vettige modderstrookjes die ik is van dicht bij gezien heb
Nie te vergeten de bevoorading met een warme cecemel
Alles op een rijtje mooie tocht en zeker voor herhaling vatbaar
Hey Jakke hoe was de westmalle achteraf twas hem daarom te doen zeker
ben een beginnede mountainbiker uit hamme.
Ben al een paar keer gaan rijden maar alleen is het niet prettig.
Wie voelt zich geroepen om met mij mee te fietsen met twee of meer is plezanter .
Moet ook nog vanalles leren dus wie helpt me op stap