18/11/07 St.Elooiswinkel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
samen met johny en mario de 45km gedaan,2x de grond gecontroleerd aan de manorhoeve(enkele nog bevroren kluutten
).
Voor de rest op veilig gespeeld want een strakke wind en een zware ondergrond konden weleens voor verrassingen zorgen(we waren gewaarschuwd dat er lange stukken off road op ons lagen te wachten) maar we zijn goed aangekomen en met een lekkere braadworst konden we terug op krachten komen.
Aan alle medewerkers een dikke proficiat voor een geslaagde TT alles pico bello
tot de volgende
@timothyd;uw weersvoorspelling.........hmmm
Voor de rest op veilig gespeeld want een strakke wind en een zware ondergrond konden weleens voor verrassingen zorgen(we waren gewaarschuwd dat er lange stukken off road op ons lagen te wachten) maar we zijn goed aangekomen en met een lekkere braadworst konden we terug op krachten komen.
Aan alle medewerkers een dikke proficiat voor een geslaagde TT alles pico bello
tot de volgende
@timothyd;uw weersvoorspelling.........hmmm
-
Pepsi Pierre
- Mountainbiker
Post by Pepsi Pierre »
16u00 Sint Eloois Winkel is terug " clean "
wij van de organisatie hebben wel wat opkuiswerk gehad maar zijn zeer tevreden van onze " 9-de winkelse mountainbiketour "
jullie zijn met 981 naar Winkel afgezakt waarvoor onze oprechte dank.
Wij mochten al zeer veel positieve reacties ontvangen onder baan en tijdens de après, waardoor we ons verplicht voelen om het volgend jaar weer beter te doen.
Je weet : " IN WINKEL STEEDS IETS MEER "
Bedankt en tot volgend jaar

wij van de organisatie hebben wel wat opkuiswerk gehad maar zijn zeer tevreden van onze " 9-de winkelse mountainbiketour "
jullie zijn met 981 naar Winkel afgezakt waarvoor onze oprechte dank.
Wij mochten al zeer veel positieve reacties ontvangen onder baan en tijdens de après, waardoor we ons verplicht voelen om het volgend jaar weer beter te doen.
Je weet : " IN WINKEL STEEDS IETS MEER "
Bedankt en tot volgend jaar
Heel mooie tocht.Dat stuk in het industriegebied was heel goed gevonden
.Sommige stroken lagen er heel vettig bij,er was daar maar een iets aan te doen nl:stampuh.
Heb wel behoorlijk koud gehad bij het wachten aan den bike-wash (mja met diene braadworst der achter was dat weer allemaal ok).
Al bij al was het een zeer geslaagde tocht.
Heb wel behoorlijk koud gehad bij het wachten aan den bike-wash (mja met diene braadworst der achter was dat weer allemaal ok).
Al bij al was het een zeer geslaagde tocht.
- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
Proficiat mannen voor de puike organisatie !
t'was lastig, maar o zo heerlijk !....
t'was lastig, maar o zo heerlijk !....
- Max Power
- Mountainbiker
Dit was waarschijnlijk een mooie tocht, maar ik heb er niks van genoten. Ik ben op die tapijten gevallen met mijn knie op een bevroren aardeklomp. Dat stukje te voet afgewerkt, zadel rechtgezet en dan full speed mijn makkers gaan inhalen. Wegens te hoog in toeren gegaan ben ik (voor ik ze tegenkwam) moeten temperen. Tot aan de eerste bevoorrading moeten achtervolgen, tot aan de tweede meegereden met één van de twee en na de tweede bevoorrading was het haast surplacen. Ik had mezelf opgeblazen bij de eerste achtervolging en alles was er uit. Ik ben 1000x doodgegaan onderweg, vooral op offroadstukken met die ijzige wind in het gezicht. Ik hoop deze tocht nog eens te kunnen overdoen met goede benen, want het was echt wel een parcourtje dat mij ligt. Zwaar, maar waar je toch overal kan blijven zitten en waar je hier en daar zelfs eens goed kan doortrekken.
ik kan niet wachten tot volgend jaar.
ik kan niet wachten tot volgend jaar.
Eerste keer deze tocht gereden
mooie tocht
lag er hier en daar wel zwaar bij
heb 2 maal de grond gekust
en ook kennis gemaakt met de gracht
goede organisatie
er stonden zelfs verkeersbrigadiers op de drukke straten
lekkere braadworst
goede bepijling
bike-wash zeer druk