sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Antonio's pizza wrote:
Kr1stof wrote:
freezy wrote: Pffff, kan die nog iets anders dan de laatste ronde eens versnellen?
Zijn overwinningen zijn dit jaar veel minder mooi. 't Is altijd hetzelfde...
Amai, das nu echt wel is triestige commentaar... As ge zo'n dingen al moet gaan zeggen om toch maar iets negatiefs te kunne zegge, dan kunde beter zwijgen.
Er telt immers toch ma 1 ding, en das winnen! Hoe maakt ni uit e!
Behalve na het WK, want dan komen de meeste Nys fans af met dat het niet eerlijk is dat het WK slechts 1 dag is en dat Nyske de enige echte wereldkampioen is en blablabla :lol:
Gefrustreerd Bush-manneke?????? :lol: :lol: :lol: Ik lach u toch vierkantig uit zenne!!!! :-D :-D :-D
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Antonio's pizza wrote:
devil biker wrote:zondag gavere =D>

hopenlijk is sven nys weer in zijn goed en krijgen we een spannend duel :lol:
Tussen Stybar en Wellens :P

HAHAHAHAAAA, goei mopke verleden week jongen!!!! USA Sucks!!!! 8)
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Tompie08 wrote:
Antonio's pizza wrote:
Kr1stof wrote: Amai, das nu echt wel is triestige commentaar... As ge zo'n dingen al moet gaan zeggen om toch maar iets negatiefs te kunne zegge, dan kunde beter zwijgen.
Er telt immers toch ma 1 ding, en das winnen! Hoe maakt ni uit e!
Behalve na het WK, want dan komen de meeste Nys fans af met dat het niet eerlijk is dat het WK slechts 1 dag is en dat Nyske de enige echte wereldkampioen is en blablabla :lol:
Gefrustreerd Bush-manneke?????? :lol: :lol: :lol: Ik lach u toch vierkantig uit zenne!!!! :-D :-D :-D
@ Tompie08:

Tja, in een ander topic gaat hij zelfs beweren dat Paris Hilton een gewiekste zakenvrouw is, die blijkbaar zelf één of ander talent heeft waar ze haar geld mee verdiend heeft, dus dan weet je wel hoeveel waarde je aan zijn uitspraken moet hechten. Blijkbaar is een verblijf in de States ook niet zonder gevaren voor de mentale gezondheid.

Hoe ging dat liedje van Green Day nu ook weer ... :-k

En nu on-topic; prachtige overwinning van Sven Nys, 4 tegen 1 en toch de rest weer lik op stuk gegeven, spijtig dat hij dat overzicht en die kalmte toch o zo moeilijk kan bewaren op een WK :( .
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Rikske wrote:
Tompie08 wrote:
Antonio's pizza wrote:Behalve na het WK, want dan komen de meeste Nys fans af met dat het niet eerlijk is dat het WK slechts 1 dag is en dat Nyske de enige echte wereldkampioen is en blablabla :lol:
@ Tompie08:

Tja, in een ander topic gaat hij zelfs beweren dat Paris Hilton een gewiekste zakenvrouw is, die blijkbaar zelf één of ander talent heeft waar ze haar geld mee verdiend heeft, dus dan weet je wel hoeveel waarde je aan zijn uitspraken moet hechten. Blijkbaar is een verblijf in de States ook niet zonder gevaren voor de mentale gezondheid.

Hoe ging dat liedje van Green Day nu ook weer ... :-k

En nu on-topic; prachtige overwinning van Sven Nys, 4 tegen 1 en toch de rest weer lik op stuk gegeven, spijtig dat hij dat overzicht en die kalmte toch o zo moeilijk kan bewaren op een WK :( .
Ok, bedankt Rikske!! :-)

In 't vervolg dus negeren die handel! :wink:
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Oh, de lyrics van Basket Case ken ik helemaal vanbuiten! 8)

Trouwens, gene reden om te proberen off topic te gaan, 't is nen topic over Sven Nys, niet over Paris Hilton. Maar ik apprecieer jullie humor en pogingen tot argumentatie.

De waarheid moet nogal kwetsen als jullie enige argumenten waarom Nyske zoveel moeite heeft om het WK te winnen Bush, Paris Hilton en USA sucks zijn. :lol: =D>
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Antonio's pizza wrote:Oh, de lyrics van Basket Case ken ik helemaal vanbuiten! 8)

Trouwens, gene reden om te proberen off topic te gaan, 't is nen topic over Sven Nys, niet over Paris Hilton. Maar ik apprecieer jullie humor en pogingen tot argumentatie.

De waarheid moet nogal kwetsen als jullie enige argumenten waarom Nyske zoveel moeite heeft om het WK te winnen Bush, Paris Hilton en USA sucks zijn. :lol: =D>
De waarheid moet nogal kwetsen om altijd over een WK te beginnen als uwe favoriet week na week tekort komt tegen Nys!
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Tompie08 wrote:
Antonio's pizza wrote:Oh, de lyrics van Basket Case ken ik helemaal vanbuiten! 8)

De waarheid moet nogal kwetsen om altijd over een WK te beginnen als uwe favoriet week na week tekort komt tegen Nys!
En wie is mijne favoriet? Floyd Landis? :lol:
sanchez
Mountainbiker

Post by sanchez »

ah die kerel die het niet kon zonder doping :roll:
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Antonio's pizza wrote:
Tompie08 wrote:

En wie is mijne favoriet? Floyd Landis? :lol:
Waarom dan Nys aanvallen telkens????
Jaloersheid?

Off topic: Ik heb ook een boon voor Floyd (boek gelezen en onder de indruk) maar geraak er niet wijs uit of hij schuldig of onschuldig is....
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Gewoon sterk van Nys vandaag =D> =D>

Hij rijdt er gewoon los van weg. De beste heeft gewonnen, zo simpel was het toch.

Fan of geen fan, daar kan je niet omheen.
Locked